d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wiet Roken > Is Chill
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
May 11 2008 06:16am
Quote (Ov2rkill @ Wed, May 7 2008, 09:18pm)
Met een G dan!
Met een M, jwz.

Member
Posts: 2,847
Joined: May 14 2006
Gold: 0.30
May 11 2008 08:03am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, May 11 2008, 08:01am)
afgelopen donderdag was ik kapot zat na het bowlen op de camping en toen gingen we op een terasje zitten daar en het werd langzaam donker en later

en toen hebben we met zen alle nog ff een lange party joint gerookt weet niet wat erin zat maar 3 hijsen en ik voelde hem al goed

volgende ochtend zei mijn vriendin dat ik allemaal vreemd zat te praten over dat ik wou olie boren en dat ze niet wist waar ik het over had

nou, ik weet dat nu wel hoor sad.gif


Ik weet niet wat de andere freudianen hiervan denken, maar volgens mij wil je in je onderbewustzijn je vriendin in haar reet neuken.
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
May 11 2008 04:37pm
Quote (ReadyAimFire @ Sun, May 11 2008, 03:03pm)
Ik weet niet wat de andere freudianen hiervan denken, maar volgens mij wil je in je onderbewustzijn je vriendin in haar reet neuken.


goed mogenlijk smile.gif

Mijn favo = white widow biggrin.gif
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
May 12 2008 05:02am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, May 11 2008, 08:01am)
afgelopen donderdag was ik kapot zat na het bowlen op de camping en toen gingen we op een terasje zitten daar en het werd langzaam donker en later

en toen hebben we met zen alle nog ff een lange party joint gerookt weet niet wat erin zat maar 3 hijsen en ik voelde hem al goed

volgende ochtend zei mijn vriendin dat ik allemaal vreemd zat te praten over dat ik wou olie boren en dat ze niet wist waar ik het over had

nou, ik weet dat nu wel hoor sad.gif


hahaha moet wel goed spul zijn gweest
Member
Posts: 1,513
Joined: May 15 2005
Gold: 0.00
Warn: 30%
Jun 1 2008 06:55pm
Haze Stelt niets voor!
Ga maar eens "Crystal Meth" roken dat is pas stoer, en zie je er straks net zo uit als dat ik doe happy.gif rolleyes.gif
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Jun 2 2008 02:47am
Ah, lekker ding, mag ik je 06?

ps; iets roken/innemen waarvan je geen idee is wat het is, is echt tering stom. Toegegeven, het past wel bij je intelligentie, badboy, props voor de consistentie.

This post was edited by Flatulence on Jun 2 2008 02:49am
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Jun 2 2008 03:32am
meth is vies
Member
Posts: 1,513
Joined: May 15 2005
Gold: 0.00
Warn: 30%
Jun 2 2008 06:45am
Nee dit ben ik echt, nee grapje, wel eng want lijk wel op haar maar dan zonder de wonden en het onverzorgde uiterlijk tongue.gif
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Jun 2 2008 07:40am
maar je rookt nog steeds meth
viespeuk
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Jun 2 2008 09:05am
Quote (Mischa @ Mon, 2 Jun 2008, 14:40)
maar je rookt nog steeds meth
viespeuk


En jij nogsteeds wiet, viespeuk.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll