d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ik Spreken Nederlands
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
May 5 2008 05:09am
Quote (dzigibau @ Mon, 5 May 2008, 12:08)
Idd ik ben hier al sinds 2004..


Ja, en je hebt je Apachai pak aangedaan, zie ik.
Banned
Posts: 492
Joined: Dec 1 2004
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 70%
May 5 2008 05:12am
Quote (WemyNM @ Mon, May 5 2008, 11:09am)
Ja, en je hebt je Apachai pak aangedaan, zie ik.


Alleen ik doe het beter



Daarna heb ik nog 50 fg gekregen lolz

En eigenlijk is dit de foto van mijn vriendin
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
May 5 2008 05:13am
Gekkenwerk, ik zeg het je.
Banned
Posts: 492
Joined: Dec 1 2004
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 70%
May 5 2008 05:15am
Quote (WemyNM @ Mon, May 5 2008, 11:13am)
Gekkenwerk, ik zeg het je.


Dit is nog maar het begin.. ik zeg het je
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
May 5 2008 05:27am
zulke mensen komen ook altijd aan de achterkant van amsterdam centraal
en bepaalde andere buurten in die stad

This post was edited by Tha_Axid on May 5 2008 05:27am
Banned
Posts: 492
Joined: Dec 1 2004
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 70%
May 5 2008 05:45am
Quote (Tha_Axid @ Mon, May 5 2008, 11:27am)
zulke mensen komen ook altijd aan de achterkant van amsterdam centraal
en bepaalde andere buurten in die stad


Wat leuk voor je.

Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll