d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Lees Dit Is Mss? > Lol
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,597
Joined: Dec 18 2007
Gold: 412.37
May 3 2008 08:45am
man man man wa ben ik met shako als ik light soso ben? ik heb 117 fcr nodig circ > shako altijd dusja (als een goede circ is te minste )
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 3 2008 08:46am
Quote (blacklist @ Sat, May 3 2008, 02:45pm)
man man man wa ben ik met shako als ik light soso ben? ik heb 117 fcr nodig circ > shako altijd dusja (als een goede circ is te minste )


GTFO diablo II discussion.
Member
Posts: 9,597
Joined: Dec 18 2007
Gold: 412.37
May 3 2008 08:47am
Quote (Sjaakje007 @ Sat, 3 May 2008, 16:46)
GTFO diablo II discussion.


xD ja je hebt kerels die denken da ze een goede soso kunne make maar nog veel moete lere ze tongue.gif ooit gehoord van max fhr fcr genoeg en frw
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
May 3 2008 08:51am
Ik zet m'n geld op jurgen.
Member
Posts: 9,597
Joined: Dec 18 2007
Gold: 412.37
May 3 2008 08:52am
als iemand al 100% denkt dat hij duurder en beter soso heeft toon me uw eq wink.gif
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 3 2008 08:57am
Quote (blacklist @ Sat, May 3 2008, 02:47pm)
xD ja je hebt kerels die denken da ze een goede soso kunne make maar nog veel moete lere ze tongue.gif ooit gehoord van max fhr fcr genoeg en frw


Dwaas sleep.gif
Er is hier een subforum voor en die heet de Diablo II discussion.
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
May 3 2008 10:22am
Ik heb een Level 1 Barbarian, die ownt niemand! want dat kan lekker niet biggrin.gif

edit, ik speel geen diablo hoor, al dik 3 jaar niet meer, maar vond het toch leuk om even te posten.... toch weer een +1

This post was edited by Godsterrorforce on May 3 2008 10:23am
Banned
Posts: 1,063
Joined: Apr 28 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
May 3 2008 10:28am
Quote (Godsterrorforce @ Sat, May 3 2008, 04:22pm)
Ik heb een Level 1 Barbarian, die ownt niemand! want dat kan lekker niet biggrin.gif

edit, ik speel geen diablo hoor, al dik 3 jaar niet meer, maar vond het toch leuk om even te posten.... toch weer een +1


Mag ik vragen wat je hier doet dan? want fg heb je ook al niet?

Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
May 3 2008 10:38am
haha chiaotzu, welke char speel je? ik heb 1 funchar in ladder, daarmee wil ik wel eens ff kijke hoever ik kom smile.gif
Banned
Posts: 1,063
Joined: Apr 28 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
May 3 2008 10:39am
Quote (JurK. @ Sat, May 3 2008, 04:38pm)
haha chiaotzu, welke char speel je? ik heb 1 funchar in ladder, daarmee wil ik wel eens ff kijke hoever ik kom smile.gif


Ik heb ook maar 1 char:

Bliss sorc
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll