Quote (Godsterrorforce @ Sat, May 3 2008, 04:22pm)
Ik heb een Level 1 Barbarian, die ownt niemand! want dat kan lekker niet

edit, ik speel geen diablo hoor, al dik 3 jaar niet meer, maar vond het toch leuk om even te posten.... toch weer een +1
Mag ik vragen wat je hier doet dan? want fg heb je ook al niet?