Quote (boer_vince @ Fri, 2 May 2008, 10:26)
oke nerdje, die 'grap' is nou al echt oud.
alsjeblieft probeer wat status te krijgen.
je bent 08joined en je hebt 30% warn
en je hebt 0.00 forumgold
wie denk je wel niet dat je bent ? sukkeltje.
omfg facking LOSER!
je bent egt t stereo type nerd, waar iedereen elkaar hier voor uit maakt.
met je joindate + no warn + fg + status > all
serieus ga honden fo(c)kken, want anders ga je egt helemaal ten onder in de maatschappij
EDIT: ik heb 6 gekozen omdat ik in dit forum altijd de onderste optie kies, toevallig is dat altijd de gene waar van iedereen zegt dat je die niet moet kiezen omdat ie altijd nergens op slaat.
This post was edited by Tha_Axid on May 2 2008 04:36am