Ik ben zeer onbetrouwbaar

Maar goed, vogende keer kun je gewoon reacties afwachten in de thread zelf...
't is nou niet echt nodig om er 10 topics aan vuil te maken.
Ook een beetje duidelijker beargumenteren waarom iets goed is voor de site.
Gewoon leuk redt het nou niet echt, anders zou je tich van ''ik wil dit omdat ik het leuk vind'' threads krijgen.
Is toch leuk.