d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Stem Op Deze Poll
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 196
Joined: May 2 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
May 2 2008 05:17pm
Quote (eekzie @ Fri, May 2 2008, 10:32pm)
Ik ben zeer onbetrouwbaar banana.gif

Maar goed, vogende keer kun je gewoon reacties afwachten in de thread zelf...

't is nou niet echt nodig om er 10 topics aan vuil te maken.

Ook een beetje duidelijker beargumenteren waarom iets goed is voor de site.

Gewoon leuk redt het nou niet echt, anders zou je tich van ''ik wil dit omdat ik het leuk vind'' threads krijgen.


Is toch leuk.
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
May 3 2008 12:56am
Quote (eekzie @ Fri, 2 May 2008, 23:32)
Ik ben zeer onbetrouwbaar banana.gif

Maar goed, vogende keer kun je gewoon reacties afwachten in de thread zelf...

't is nou niet echt nodig om er 10 topics aan vuil te maken.

Ook een beetje duidelijker beargumenteren waarom iets goed is voor de site.

Gewoon leuk redt het nou niet echt, anders zou je tich van ''ik wil dit omdat ik het leuk vind'' threads krijgen.


wow post jij ook eens hierxD
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll