Quote (Godsterrorforce @ Sat, 3 May 2008, 18:00)
Mijn ouders hebben mij vannochtent verteld dat ik mischien een Full HD tv krijg voor mijn verjaardag, echt relax.. over 3 maanden ben ik jarig dus

Gta 4 ben ik nu op 47% en heb alle velden al open.. ik vind het een erg mooi spel, maar voor mijn doen ontbreken er toch veel dingen, zoals hidden packages, taxi rijden, enzo, erg jammer.
verder, vind ik het een super spel, mooie grafs en goeie gameplay..
gheh... dus je ouders vertellen je nu al wat je over 3maanden op je verjaardag krijgt?
Daar moet wel wat achter zitten

Voor de zekerheid zou ik de komende 3maanden maar de ideale zoon spelen...