d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Gta4 > Jaja
Prev1234567Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold: 30.00
May 3 2008 08:33am
Quote (Tha_Axid @ Sat, 3 May 2008, 15:39)
beter een emo dan een transseksueel


transsexueel nog net niet... eerder een stevige identiteitscrisis
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
May 3 2008 10:00am
Mijn ouders hebben mij vannochtent verteld dat ik mischien een Full HD tv krijg voor mijn verjaardag, echt relax.. over 3 maanden ben ik jarig dus biggrin.gif

Gta 4 ben ik nu op 47% en heb alle velden al open.. ik vind het een erg mooi spel, maar voor mijn doen ontbreken er toch veel dingen, zoals hidden packages, taxi rijden, enzo, erg jammer.

verder, vind ik het een super spel, mooie grafs en goeie gameplay..
Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold: 30.00
May 3 2008 10:05am
Quote (Godsterrorforce @ Sat, 3 May 2008, 18:00)
Mijn ouders hebben mij vannochtent verteld dat ik mischien een Full HD tv krijg voor mijn verjaardag, echt relax.. over 3 maanden ben ik jarig dus biggrin.gif

Gta 4 ben ik nu op 47% en heb alle velden al open.. ik vind het een erg mooi spel, maar voor mijn doen ontbreken er toch veel dingen, zoals hidden packages, taxi rijden, enzo, erg jammer.

verder, vind ik het een super spel, mooie grafs en goeie gameplay..


gheh... dus je ouders vertellen je nu al wat je over 3maanden op je verjaardag krijgt?

Daar moet wel wat achter zitten tongue.gif Voor de zekerheid zou ik de komende 3maanden maar de ideale zoon spelen...

Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
May 3 2008 10:19am
Quote (Spykerr @ Sat, 3 May 2008, 17:05)
gheh... dus je ouders vertellen je nu al wat je over 3maanden op je verjaardag krijgt?

Daar moet wel wat achter zitten tongue.gif Voor de zekerheid zou ik de komende 3maanden maar de ideale zoon spelen...


tja, hebben de laatste tijd wel veel tegenslag gehad hoor, en ik denk dat het iets is van 'als jij normaal doet krijg jij een hdtv '' verhaaltje.

maar goed, we zullen zien tongue.gif
Banned
Posts: 1,063
Joined: Apr 28 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
May 3 2008 10:29am
Quote (Godsterrorforce @ Sat, May 3 2008, 04:19pm)
tja, hebben de laatste tijd wel veel tegenslag gehad hoor, en ik denk dat het iets is van 'als jij normaal doet krijg jij een hdtv '' verhaaltje.

maar goed, we zullen zien tongue.gif


Mag je hem in je eigen kamer zetten of komt die in de huiskamer? Anders is het mss deels eigenbelang van je ouders wink.gif
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
May 3 2008 10:45am
Quote (Chiaotzu @ Sat, 3 May 2008, 17:29)
Mag je hem in je eigen kamer zetten of komt die in de huiskamer? Anders is het mss deels eigenbelang van je ouders wink.gif


eigen kamer natuurlijk, hun hebben al een hd tv.
Banned
Posts: 1,063
Joined: Apr 28 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
May 3 2008 10:54am
Quote (Godsterrorforce @ Sat, May 3 2008, 04:45pm)
eigen kamer natuurlijk, hun hebben al een hd tv.


Zijn je ouders rijk ofzo.. of is de hd prijs gedaald? Toen ik me er een keertje in verdiepte waren ze allemaal 1500 euro +
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
May 3 2008 10:57am
Quote (Chiaotzu @ Sat, 3 May 2008, 17:54)
Zijn je ouders rijk ofzo.. of is de hd prijs gedaald? Toen ik me er een keertje in verdiepte waren ze allemaal 1500 euro +


mn vader zit momenteel thuis omdat ie een TIA heeft gehad (bloed prop in zn hersenen) was op 2e kerstdag nacht gebeurt, en sindsdien werkt hij niet meer omdat zijn rechter hand verlamd is, maar als dat weer hersteld is, want dat gebeurt wel, gaat hij weer aan het werk.

zn baan is bij het ROC hij zit in de directie van het roc en gaat over het hele ICT van het ROC en beslist ook over miljoenen enzo, dus die verdient wel aardig tongue.gif
Banned
Posts: 1,063
Joined: Apr 28 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
May 3 2008 11:00am
Quote (Godsterrorforce @ Sat, May 3 2008, 04:57pm)
mn vader zit momenteel thuis omdat ie een TIA heeft gehad (bloed prop in zn hersenen) was op 2e kerstdag nacht gebeurt, en sindsdien werkt hij niet meer omdat zijn rechter hand verlamd is, maar als dat weer hersteld is, want dat gebeurt wel, gaat hij weer aan het werk.

zn baan is bij het ROC hij zit in de directie van het roc en gaat over het hele ICT van het ROC en beslist ook over miljoenen enzo, dus die verdient wel aardig tongue.gif


Nice ook al heb ik een hekel aan alle ROC's.. allemaal tuig op die scholen
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
May 3 2008 11:09am
Quote (Chiaotzu @ Sat, 3 May 2008, 18:00)
Nice ook al heb ik een hekel aan alle ROC's.. allemaal tuig op die scholen


tuig, veel wel inderdaad, maar veel ook niet.. die school telt 40,000 leerlingen
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234567Next
Add Reply New Topic New Poll