Quote (Baklap @ Sat, 26 Apr 2008, 00:22)
Het zal hoogstwaarschijnlijk zo zijn dat het persoon of de groep met de eerste hit de loot ook krijgt. Ookal gaat deze dood door een ganker die daarna de mob afmaakt.
En de meeste raids zijn instanced, wat inhoud dat alleen de desbetreffende groep in die versie van de dungeon zijn.
Wij rollen op een pvp server. Er is op WoW bijv niks leukers dan gankfests in STV. Eerst een 70 die lowbies gankt, iemand relogt en gankt hem, hij haalt vriendjes, ander haalt weer vriendjes, zo was het een tijd terug op mijn realm tegen 6 uur 's ochtends een huge gankfest van ~60man per faction. :>
Mart
Heb ganken atlijd stom gevonden. Het hoort er nu eenmaal bij maar met WoW was je gewoon camped als iemand dat wilde.
Maar conan heeft random respawn points das al een pluspunt tegen ganking, gaat er ook veel van afhangen hoe groot de zones zijn denk ik.
Maar het feit is dat je in AoC 2 lvl's hebt pve lvl (normaal lvl) en een pvp lvl (dat je lvl'ed om items en armors te unlocken later)
En die PvP exp haal je overal (pvp mini games, pvp sieges, world pvp etc)
Dus met FFA PvP zal iedereen waarschijnelijk iedereen killen op een PvP server.
En wanneer je gekilled wordt verlies je PvP exp (en je moet tot 2 tot 3 mensen weer killen voor die loss te regainen, das echt wel harsh).
Weet niet hoe jullie daar tegenover staan maar dat kan bijna niks anders dan pure frustratie opleveren, denk toch dat ik een normal server roll in release.
(alle belangrijke pvp of alle high lvl pvp gaat toch in de border kingdoms plaatsvinden = high lvl)
This post was edited by Sefran on Apr 26 2008 02:46am