d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Age Of Conan > Wie Gaat Het Spelen?
Prev1234567Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 4,750
Joined: Aug 11 2007
Gold: 11,155.00
Apr 25 2008 03:54pm
Quote (Skulvar @ Fri, 25 Apr 2008, 23:48)
Hmm, het maakt mij niet zo veel uit. Maar WoW speelde ik wel altijd op een PvP server, en ik denk dat FFA PvP best wel goed in de sfeer van AoC valt.
Mijn voorkeur gaat uit naar PvP, maar het hangt er denk ik toch vooral vanaf wat jullie liever hebben. =)


Heb al overal rondgelezen inclusief een paar intresante AoC blogs.
Denk toch dat normal server de meest "enjoyable experience" zal zijn.
Border kingdoms gaat toch alle esssenciele elementen bevatten (pvp en pve wise) en daar is ffa pvp actief. (high lvl area)

Meer relax om te lvl'en , socializen op normal servers dan in de low lvl areas. Persoonlijk vind ik low lvl PvP maar niks, focus me liever dan op de Pve content en mensen leren kennen in de plaats.

Maar niemand kan nog zeggen hoe dit gaat uitdraaien maar met het nieuwe artikel over PvP denk ik dat ik er zeker niet ver ga van zitten (resource: IGN, of link vind je ook terug op de keen and Graev's blog site)

This post was edited by Sefran on Apr 25 2008 03:56pm
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Apr 25 2008 04:12pm
Quote (Sefran @ Fri, 25 Apr 2008, 22:42)
Dat hangt ervan af.
Bosses zijn normaal te vinden in instances, en er bestaan 2 soorten in AoC.

Instanced instances zoals WoW (waar je met groep inzit en niemand anders die ertussen komt)
Social instances. (Daar kunnen er rond de 100 spelers in, en dan kunnen er inderdaad gevechten plaatsvinden in de instance zelfs. Of zelfs player versus player fights om de "final boss" loot te bemachtigen).

FFA PvP is inderdaad pure hardcore, niks van carebear. Maar ben benieuwd hoe dit gaat uitdraaien, als het een pure gankfest is roll ik op een normal server.


nja dat van een boss is een voorbeeld, als je een normaal monster slaat.. en iemand intterupt en dood je xD omdat dat monster je bijna killed..is dat mogenlijk of heb je geen id ?

want dat zou egt gaaf zijn
dan moet je egt uitkijken
Member
Posts: 8,227
Joined: Aug 27 2005
Gold: 810.00
Apr 25 2008 04:22pm
Quote (CpTJenJen @ Fri, 25 Apr 2008, 23:12)
nja dat van een boss is een voorbeeld, als je een normaal monster slaat.. en iemand intterupt en dood je xD omdat dat monster je bijna killed..is dat mogenlijk of heb je geen id ?

want dat zou egt gaaf zijn
dan moet je egt uitkijken


Het zal hoogstwaarschijnlijk zo zijn dat het persoon of de groep met de eerste hit de loot ook krijgt. Ookal gaat deze dood door een ganker die daarna de mob afmaakt.
En de meeste raids zijn instanced, wat inhoud dat alleen de desbetreffende groep in die versie van de dungeon zijn.

Wij rollen op een pvp server. Er is op WoW bijv niks leukers dan gankfests in STV. Eerst een 70 die lowbies gankt, iemand relogt en gankt hem, hij haalt vriendjes, ander haalt weer vriendjes, zo was het een tijd terug op mijn realm tegen 6 uur 's ochtends een huge gankfest van ~60man per faction. :>

Mart
Member
Posts: 4,750
Joined: Aug 11 2007
Gold: 11,155.00
Apr 26 2008 02:43am
Quote (Baklap @ Sat, 26 Apr 2008, 00:22)
Het zal hoogstwaarschijnlijk zo zijn dat het persoon of de groep met de eerste hit de loot ook krijgt. Ookal gaat deze dood door een ganker die daarna de mob afmaakt.
En de meeste raids zijn instanced, wat inhoud dat alleen de desbetreffende groep in die versie van de dungeon zijn.

Wij rollen op een pvp server. Er is op WoW bijv niks leukers dan gankfests in STV. Eerst een 70 die lowbies gankt, iemand relogt en gankt hem, hij haalt vriendjes, ander haalt weer vriendjes, zo was het een tijd terug op mijn realm tegen 6 uur 's ochtends een huge gankfest van ~60man per faction. :>

Mart


Heb ganken atlijd stom gevonden. Het hoort er nu eenmaal bij maar met WoW was je gewoon camped als iemand dat wilde.
Maar conan heeft random respawn points das al een pluspunt tegen ganking, gaat er ook veel van afhangen hoe groot de zones zijn denk ik.

Maar het feit is dat je in AoC 2 lvl's hebt pve lvl (normaal lvl) en een pvp lvl (dat je lvl'ed om items en armors te unlocken later)
En die PvP exp haal je overal (pvp mini games, pvp sieges, world pvp etc)

Dus met FFA PvP zal iedereen waarschijnelijk iedereen killen op een PvP server.
En wanneer je gekilled wordt verlies je PvP exp (en je moet tot 2 tot 3 mensen weer killen voor die loss te regainen, das echt wel harsh).

Weet niet hoe jullie daar tegenover staan maar dat kan bijna niks anders dan pure frustratie opleveren, denk toch dat ik een normal server roll in release.
(alle belangrijke pvp of alle high lvl pvp gaat toch in de border kingdoms plaatsvinden = high lvl)

This post was edited by Sefran on Apr 26 2008 02:46am
Member
Posts: 8,227
Joined: Aug 27 2005
Gold: 810.00
Apr 26 2008 07:47pm
Quote (Sefran @ Sat, 26 Apr 2008, 09:43)
Heb ganken atlijd stom gevonden. Het hoort er nu eenmaal bij maar met WoW was je gewoon camped als iemand dat wilde.
Maar conan heeft random respawn points das al een pluspunt tegen ganking, gaat er ook veel van afhangen hoe groot de zones zijn denk ik.

Maar het feit is dat je in AoC 2 lvl's hebt pve lvl (normaal lvl) en een pvp lvl (dat je lvl'ed om items en armors te unlocken later)
En die PvP exp haal je overal (pvp mini games, pvp sieges, world pvp etc)

Dus met FFA PvP zal iedereen waarschijnelijk iedereen killen op een PvP server.
En wanneer je gekilled wordt verlies je PvP exp (en je moet tot 2 tot 3 mensen weer killen voor die loss te regainen, das echt wel harsh).

Weet niet hoe jullie daar tegenover staan maar dat kan bijna niks anders dan pure frustratie opleveren, denk toch dat ik een normal server roll in release.
(alle belangrijke pvp of alle high lvl pvp gaat toch in de border kingdoms plaatsvinden = high lvl)


Dat wordt dus een dikke grind zoals het honor system in vanilla wow, Can't wait! \o/

En als ik jou was zou ik op een pvp server rollen. je hebt er geen idee van hoe frustrerend het is als wat mensen je gaan taunten etc, terwijl je ze niks kan doen. Of zoals op WoW, dat de king van de stad waar je in bent wordt gesloopt. Jij wordt dan gedwongen om er een beetje bij te gaan kijken omdat geen van die mensen pvp enabled heeft.

Geloof me, World PvP is echt ontzettende fun.

Mart

This post was edited by Baklap on Apr 26 2008 07:49pm
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Apr 27 2008 01:51am
Quote (Baklap @ Sun, 27 Apr 2008, 03:47)
Dat wordt dus een dikke grind zoals het honor system in vanilla wow, Can't wait! \o/

En als ik jou was zou ik op een pvp server rollen. je hebt er geen idee van hoe frustrerend het is als wat mensen je gaan taunten etc, terwijl je ze niks kan doen. Of zoals op WoW, dat de king van de stad waar je in bent wordt gesloopt. Jij wordt dan gedwongen om er een beetje bij te gaan kijken omdat geen van die mensen pvp enabled heeft.

Geloof me, World PvP is echt ontzettende fun.

Mart


Als ik zou kiezen tussen PvP server of PvE server zou ik voor PvP gaan, want als je bijv het hoogste lvl bent kan je ook nog leuk PvPen
Member
Posts: 4,750
Joined: Aug 11 2007
Gold: 11,155.00
Apr 27 2008 02:14am
Quote (Baklap @ Sun, 27 Apr 2008, 03:47)
Dat wordt dus een dikke grind zoals het honor system in vanilla wow, Can't wait! \o/

En als ik jou was zou ik op een pvp server rollen. je hebt er geen idee van hoe frustrerend het is als wat mensen je gaan taunten etc, terwijl je ze niks kan doen. Of zoals op WoW, dat de king van de stad waar je in bent wordt gesloopt. Jij wordt dan gedwongen om er een beetje bij te gaan kijken omdat geen van die mensen pvp enabled heeft.

Geloof me, World PvP is echt ontzettende fun.

Mart


Mja misschien heb je wel een punt daar, ffa pvp gaat zeker wel een challenge zijn.
Maar het gaat niet zo best zijn voor solo play.

Best zo snel mogelijk veel vrienden maken biggrin.gif Heb al stuk of 6 vrienden die AoC gaan spelen, maar het is niet simpel om mensen te overtuigen happy.gif

This post was edited by Sefran on Apr 27 2008 02:19am
Member
Posts: 8,227
Joined: Aug 27 2005
Gold: 810.00
Apr 27 2008 10:44am
Quote (Sefran @ Sun, 27 Apr 2008, 09:14)
Mja misschien heb je wel een punt daar, ffa pvp gaat zeker wel een challenge zijn.
Maar het gaat niet zo best zijn voor solo play.

Best zo snel mogelijk veel vrienden maken biggrin.gif Heb al stuk of 6 vrienden die AoC gaan spelen, maar het is niet simpel om mensen te overtuigen happy.gif


Het is ook een leuke afwisseling tijdens het lvlen. En je kan tenminste mensen die op jouw spot aan het grinden/questen zijn 'overtuigen' (lees: ganken) dat ze weg moeten gaan.

Mart
Member
Posts: 4,750
Joined: Aug 11 2007
Gold: 11,155.00
Apr 27 2008 11:17am
Quote (Baklap @ Sun, 27 Apr 2008, 18:44)
Het is ook een leuke afwisseling tijdens het lvlen. En je kan tenminste mensen die op jouw spot aan het grinden/questen zijn 'overtuigen' (lees: ganken) dat ze weg moeten gaan.

Mart


Dat is het atlijd, maar ik vind een goeie portie pve ook altlijd amusant. Maar continue geganked worden op low lvl is minder biggrin.gif

Alvast een voordeel in het begin dat ze geen high lvl char kunnen loggen wink.gif

This post was edited by Sefran on Apr 27 2008 11:18am
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Apr 27 2008 11:48am
SEFRAN CONVINCED MEH! PvE Server :3
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234567Next
Add Reply New Topic New Poll