d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Apachai = Multi
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Apr 21 2008 11:07am
Wat zijn proxies? ~~
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Apr 21 2008 12:21pm
Een programma die je IP verandert
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Apr 21 2008 12:27pm
Echt niet, da's iets dichtbij.
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Apr 21 2008 12:32pm
Quote (Zompy @ Mon, Apr 21 2008, 08:21pm)
Een programma die je IP verandert
???????????????????????????
Waar zijn die voor nodig dan??

Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Apr 21 2008 12:35pm
Quote (Flatulence @ Mon, Apr 21 2008, 07:32pm)
???????????????????????????
Waar zijn die voor nodig dan??


Insta-bans vermijden als je multi's maakt.
Tsk, dat zou jij toch moeten weten!
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Apr 21 2008 01:04pm
Quote (Ov2rkill @ Mon, Apr 21 2008, 08:35pm)
Insta-bans vermijden als je multi's maakt.
Tsk, dat zou jij toch moeten weten!
Ik ontken alles.
Van proxies heb ik nog nooit 'gehoord'.

This post was edited by Flatulence on Apr 21 2008 01:04pm
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Apr 21 2008 01:19pm
Quote (Flatulence @ Mon, 21 Apr 2008, 20:32)
???????????????????????????
Waar zijn die voor nodig dan??


Dan kan je een multi maken zonder dat ie meteen wordt gebanned
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 21 2008 01:27pm
Quote (Flatulence @ Mon, 21 Apr 2008, 20:04)
Ik ontken alles.
Van proxies heb ik nog nooit 'gehoord'.


zit je nu in de bieb ofzo dan tongue.gif
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Apr 21 2008 02:16pm
Quote (Apachai @ Mon, 21 Apr 2008, 16:38)
hij is al 20 keer gebanned.. of meer..
Maargoed, ik wil het best zeggen

Ik had een vriend @ d2 in-game, hij merkte dat ik snel en gemakkelijk trade via jsp, dus wou hij et ook.
Hij snapte echter niks van het forum en het aanmelden etc etc dus deed ik dat voor hem.. om hem op weg te helpen.
maargoed, na een paar dagen vond hij het hier saai en liet mij liever voor kleine vergoeding char's voor em trade.. dus toen is die acc overgebleven waarvan ik die pw nog had.. heeft ie nooit changed.


whahaha das egt het zwakste excuus ooit.
Member
Posts: 13,054
Joined: Jan 15 2007
Gold: 80.00
Apr 21 2008 02:45pm
Quote (Knuffelbeertje @ Mon, Apr 21 2008, 06:43pm)
ahh zijn guildmate komt het voor hem opnemen wat schattig ^^

Ik hou erover op want het bewijs is al geleverd en mediators/njaguar zullen het onderzoeken


haha nog een multi die banned is smile.gif

guild mate ja dat niet alleen d2 mate voor ongeveer 5 jaar..
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll