Quote (Apachai @ Mon, 21 Apr 2008, 16:38)
hij is al 20 keer gebanned.. of meer..
Maargoed, ik wil het best zeggen
Ik had een vriend @ d2 in-game, hij merkte dat ik snel en gemakkelijk trade via jsp, dus wou hij et ook.
Hij snapte echter niks van het forum en het aanmelden etc etc dus deed ik dat voor hem.. om hem op weg te helpen.
maargoed, na een paar dagen vond hij het hier saai en liet mij liever voor kleine vergoeding char's voor em trade.. dus toen is die acc overgebleven waarvan ik die pw nog had.. heeft ie nooit changed.
whahaha das egt het zwakste excuus ooit.