d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Diablo 2 > Jah, Het Spel.
Prev1234568Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Apr 21 2008 11:49am
Quote (Skulvar @ Mon, Apr 21 2008, 07:44pm)
Lullig. tongue.gif
Haha, alle samenzwering-theorieën waren wel heel grappig ^

Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Apr 21 2008 11:50am
Bob, heb je d2Lod op je pc staan?
Zoja, pm me als het lukt met je warns...

Of kom eens op msn, heb momenteel alleen classic op deze pc staan, en de lod cdroms zaten nog in de main pc die nu weg is ter reparatie tongue.gif

This post was edited by Ov2rkill on Apr 21 2008 11:52am
Banned
Posts: 4,914
Joined: Dec 3 2006
Gold: 22.50
Apr 21 2008 11:52am
ik wil wel een javazon eens maken op nl of als je bow eq heb ook altijd wel smile.gif
je ziet maar he en nog veel plezier verder


~joeri~
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Apr 21 2008 11:53am
Heb LOD, kan niet pm'en ^__^
ok, msn haehaehae

This post was edited by Flatulence on Apr 21 2008 11:53am
Member
Posts: 19,202
Joined: Feb 5 2006
Gold: 3,345.00
Apr 22 2008 06:45am
Quote (Ov2rkill @ Mon, Apr 21 2008, 07:26pm)
Dat zijn dan weer prelod of dupe boots, iets te duur naar mijn zin om zomaar weg te geven...


voor een zacht prijsje dan? wink.gif

Member
Posts: 3,613
Joined: Sep 9 2005
Gold: 207.96
Apr 22 2008 09:46am
Quote (mrs.piggy @ Sun, 20 Apr 2008, 20:54)
Stoppen ohmy.gif
Mja, jij bent nu WOW addict zeker, niet?

Als je nog wat smiter/druid items overhebt wil ik je er wel graag vanaf helpen.... :-)


lol... na lange tijd nog eens komen kijken naar dit forum, bestaat zo te zien nog altijd? hoe zit het met diablo?
nu al 1.5jaar mee gestopt en wow aan het spelen
Member
Posts: 6,010
Joined: Aug 13 2006
Gold: 2,001.67
Apr 22 2008 12:07pm
ik zou een nec circ+amu kunnen gebruiken en wat pb skillers^^
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Apr 22 2008 01:19pm
Quote (Ov2rkill @ Sun, Apr 20 2008, 07:16pm)
'k ga alles verkopen.
Indien iemand wat items nodig had zeg maar welke soort items, ik beslis wel of je wat mag hebben of niet.
Probeer trouwens niet te pmen of iets te vragen als ik je totaal niet ken.

Ik heb bijna alles, non ladder lod en classic.
Zeer misschien ga ik nog eens hardcore spelen als ik een deftige realm vindt.
Zowiezo, als je wat nodig hebt, dit is het moment!


ik wil wel wat tongue.gif als je wat leuke life / res scs hebt of een ring fcr / dex / life
gimme biggrin.gif

This post was edited by cranium-sf on Apr 22 2008 01:31pm
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Apr 22 2008 02:24pm
Awel, ik heb 1 BB, perm weliswaar (heb er wel geen vouches ofzo voor denk ik), die ik heb alvorens die allereerste dupewwave begon.
Als ik de verkoop zal ik het hier wel laten weten en eventueel de prijzen herzien voor sommigen hier.
Member
Posts: 19,202
Joined: Feb 5 2006
Gold: 3,345.00
Apr 22 2008 02:44pm
Quote (Ov2rkill @ Tue, Apr 22 2008, 10:24pm)
Awel, ik heb 1 BB, perm weliswaar (heb er wel geen vouches ofzo voor denk ik), die ik heb alvorens die allereerste dupewwave begon.
Als ik de verkoop zal ik het hier wel laten weten en eventueel de prijzen herzien voor sommigen hier.


als je me dan ff een pmetje kan sturen met prijzen voor boots, graag wink.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234568Next
Add Reply New Topic New Poll