d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Telfort, Aan Het Gas. > Ze Mogen Stikken In Hun I-net Verbinding
Prev123456Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 201,508.60
Apr 27 2008 01:17am
al eens aan gedacht om personelijk naar een hoofdkantoor te stappen met je probleem?
dan kunnen ze meteen ook niet de telefoon dichtgooien

nuja , je hebt er we lgoed aan gedaan een klacht in te dienen + andere provider te zoeken , deze zuigt duidelijk
btw heb je voor die 2.5 maand zogezegd internet moeten betalen?
Member
Gold: 0.00
Apr 27 2008 06:39am
Quote (WemyNM @ Sun, 20 Apr 2008, 16:25)
En dat is nou precies het punt.
Ikzelf heb er geen last van, bied daarentegen een oplossing aan. Simpel en goed, maar jullie dislecten zijn gewoon te lui om er zelf tijd in te steken.
Het is o-zo verdomd makkelijk om te zeggen, dat je dyslectisch bent of het altijd maar als aflaat te gebruiken. Het is de Nederlander allemaal om het even, zolang je maar een excuus hebt.
Verbetering blijft uit, verbittering overheerst.

Deze land gaat naar het kanker!

Wiens benen verlamd zijn kan niet lopen. Is dat ook een excuus?
Member
Gold: 1,090.40
Apr 27 2008 08:11am
Quote (WemyNM @ Sun, Apr 20 2008, 03:25pm)
Quote (Hellskin @ Sun, 20 Apr 2008, 14:27)
Ja,
natuurlijk. begin een practijk. je hebt zo'n goede en simpele oplossing
gevonden tegen iets waar ontzettend veel mensen in meer of mindere
maten last van hebben.
Heal the world, make it a better place

En dat is nou precies het punt.
Ikzelf
heb er geen last van, bied daarentegen een oplossing aan. Simpel en
goed, maar jullie dislecten zijn gewoon te lui om er zelf tijd in te
steken.
Het is o-zo verdomd makkelijk om te zeggen, dat je
dyslectisch bent of het altijd maar als aflaat te gebruiken. Het is de
Nederlander allemaal om het even, zolang je maar een excuus hebt.
Verbetering blijft uit, verbittering overheerst.

Deze land gaat naar het kanker!

mogen wij jou nu ook uitlachen,, aangezien je niet snapt dat iemand met dyslexie zijn best doet het goed te doen, en niet snapt wat hij fout doet
jij bent zo te lezen geen dyslexist,, alhoewel je wel zegt:
deze land gaat naar de kanker.... icon_pointr.gif het moet zijn icon_pointr.gif dit land gaat naar de kanker...
en door mensen die zoals jou denken, gaat het inderdaad kapot, niet door mensen met dyslexie, die veel moeite doen, om zo goed mogelijk te spellen en zo andere lezers het proberen zo makkelijk mogelijk te maken...
ik vind dat je echt als een loser bezig bent, door ons land af te kraken, door het feit dat mensen met een aandoening die het niet oplossen minder zijn...
je bent je aan het verlagen tot een bodemloos niveau, denk na voor je iets zegt

//Ferhya
Member
Gold: 14.89
Apr 27 2008 08:34am
Quote (�?NNI @ Sun, 27 Apr 2008, 13:39)
Wiens benen verlamd zijn kan niet lopen. Is dat ook een excuus?

Je haalt twee dingen door elkaar.
Iemand van wie de benen verlamd zijn, kan niet lopen.
Iemand die dyslectisch is, heeft moete met lezen en schrijven, maar kan het wel. De persoon moet er alleen meer moeite voor doen.

Quote (FerhyaPhalion @ Sun, 27 Apr 2008, 15:11)
mogen wij jou nu ook uitlachen,, aangezien je niet snapt dat iemand met dyslexie zijn best doet het goed te doen, en niet snapt wat hij fout doet
jij bent zo te lezen geen dyslexist,, alhoewel je wel zegt:
deze land gaat naar de kanker....  icon_pointr.gif het moet zijn icon_pointr.gif dit land gaat naar de kanker...
en door mensen die zoals jou denken, gaat het inderdaad kapot, niet door mensen met dyslexie, die veel moeite doen, om zo goed mogelijk te spellen en zo andere lezers het proberen zo makkelijk mogelijk te maken...
ik vind dat je echt als een loser bezig bent, door ons land af te kraken, door het feit dat mensen met een aandoening die het niet oplossen minder zijn...
je bent je aan het verlagen tot een bodemloos niveau, denk na voor je iets zegt

//Ferhya

Hoi FerhyaPhalion,

Leuk dat jij een mening hebt. In Nederland mag je een mening hebben. Meningen zijn subjectief en hoef je nergens op te baseren. Ik vind het erg goed van je dat je er volledig op beroept.

Voor jou overzichtelijk in tien stappen:
1. Jullie mogen mij uitlachen.
2. Dyslexist is niets, klinkt als een geobsedeerde persoon met dyslexie, maar ik denk niet dat je dat bedoelt.
3. Ik vind het prima dat mensen met dyslexie, over wie jij ongetwijfeld vanuit je rijkelijke ervaring spreekt, hun best doen. Echter, dit is controleerbaar, noch af te zien aan het geschrevene.
4. "Mensen die zoals jou denken" - - > "Mensen die zoals jij denken"
5. Het land gaat niet kapot door mensen met dyslexie, jij interpretatiegeniaal. De referentie die ik probeerde door te laten schemeren, ging over de instelling van mensen met een minder legitieme aflaat.
6. Fijn dat je me een loser vindt.
7. Waar heb ik het land afgekraakt?
8. Bijgevoegd voor jou een extra kleine opsomming van vaak gebruikte stijlfiguren
9. Ik denk niet dat ik me verlaagd heb tot een bodemloosniveau (KAN HELEMAAL NIET!!1!!!!!11 Zo zou een autist reageren. Herkenning?), daarentegen eerder tot een wolvenbeet van spot en hoon.
10. Steek de hand in spreekwoordelijk eigen boezem en denk na voor je iets zegt!

ad 8:
iro·nie (dev)
1 spot waarbij men het tegendeel zegt van wat men bedoelt te zeggen
sar·cas·me (het; sarcastisch, sarcast)
1 bittere, bijtende spot
cy·nis·me (het; cynisch, cynicus)
1 wijsgerige school bij de oude Grieken
2 levenshouding waarbij men afwijzend staat tegenover idealisme of geestdrift

//Wemy
Member
Apr 27 2008 09:11am
Je haalt twee dingen door elkaar.
Iemand van wie de benen verlamd zijn, kan niet lopen.
Iemand die dyslectisch is, heeft moete met lezen en schrijven, maar kan het wel. De persoon moet er alleen meer moeite voor doen.

Ik haal(de) niets door elkaar, maar goed.
Vind je het belangrijk dat er op een internet fora juist gespeld wordt? Ik, om maar iemand belangrijk te noemen, vind dat niet.

Nu ga ik weer verder kijken naar een Discovery Channel-documentaire over het paringsgedrag van brulkikkers. Brulkikkers zitten nooit in over spelling.
Member
Gold: 14.89
Apr 27 2008 05:56pm
Quote (�?NNI @ Sun, 27 Apr 2008, 16:11)
Ik haal(de) niets door elkaar, maar goed.
Vind je het belangrijk dat er op een internet fora juist gespeld wordt? Ik, om maar iemand belangrijk te noemen, vind dat niet.

Nu ga ik weer verder kijken naar een Discovery Channel-documentaire over het paringsgedrag van brulkikkers. Brulkikkers zitten nooit in over spelling.

Je springt van hak op de tak, dus ook voor jou doe ik een opsomming.
Natuurlijk komt het er op een gegeven moment van, dat ik een belangrijke factor over het hoofd heb gezien: je bent een Belg.

Goed, komt 'ie:
1. Je haalt wel dingen door elkaar, de vergelijking ging niet op. Dat heb ik in het vorige stuk uitgelegd.
2. Het gaat er niet over of het belangrijk is, dat men op internet fora juist gespeld wordt. In dit specifiek geval ging het erom, dat de brief die topicstarter naar zijn internetprovider gestuurd had, niet op eenzelfde manier geschreven was, zoals hij hier post.
3. Ik vind het niet zozeer belangrijk dat iemand verkeerd op een forum spelt, het staat alleen slordig, nalatig en incompetent.
4. Jij, om maar een onbenullig iemand te noemen, zondigt ook graag tegen de hovenier, dus deel je in zulke gevallen mijn mening.

Tijd voor spreekwoorden dus:
- Haal eerst de balk uit je eigen oog, daarna de splinter uit die van een ander..
- Geen appels met peren vergelijken.
- Al heeft een hovenier een tatoeage, het is en blijft een lelijk ding.
Member
Apr 28 2008 05:44am
1. Ik maakte geen vergelijking, dat maak jij ervan.
2. Ok. En dan?
3. Gelukkig zijn die termen van weinig belang op een internet fora over computerspelletjes. Wat een opluchting.
4. Dat ligt anders: in sommige gevallen geeft de hovenier zijn fouten niet toe.

-Kijk eerst in eigen boezem, alvorens een borstvergroting te overwegen.
Member
Gold: 8.09
Warn: 10%
Apr 28 2008 06:08am
telfort is idd klote..telkens wanneer ik word gebeld, krijgen de bellers gelijk mn voicemail te horen..terwijl mn telefoon altijd aan staat..en krijg ik na grofweg 10 uur een sms van de voicemail dat er xxxx gemiste oproepen waren..zwaar irritant en volgens telfort ligt het gewoon aan mij lol..dit blijkt bij meerdere telfortgebruikers het geval..
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Apr 28 2008 07:56am
Wij hebben hetzelfde gezeik gehad, 3 maanden zonder internet gezeten.
We konden ons niet meer uit schrijven.
uiteindelijk naar casema gegaan, na 8 dagen router en alles binnen, en ik was aangesloten!
Super (Y)
Het internet valt wel soms uit maar dat ligt aan mijn router/modem.
Member
Gold: 100.00
Apr 30 2008 07:34pm
Quote (�?NNI @ Sun, Apr 27 2008, 03:11pm)

haha die gaat in m'n funny quotes list @ profile.

Quote (WemyNM @ Sun, Apr 27 2008, 11:56pm)

3. Ik vind het niet zozeer belangrijk dat iemand verkeerd op een forum spelt, het staat alleen slordig, nalatig en incompetent

je voelt je gewoon beter wanneer je andere mensen afkraakt op het internet.

This post was edited by Hellskin on Apr 30 2008 07:37pm
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123456Next
Closed New Topic New Poll