Quote (�?NNI @ Sun, 27 Apr 2008, 13:39)
Wiens benen verlamd zijn kan niet lopen. Is dat ook een excuus?
Je haalt twee dingen door elkaar.
Iemand van wie de benen verlamd zijn,
kan niet lopen.
Iemand die dyslectisch is, heeft moete met lezen en schrijven, maar
kan het wel. De persoon moet er alleen meer moeite voor doen.
Quote (FerhyaPhalion @ Sun, 27 Apr 2008, 15:11)
mogen wij jou nu ook uitlachen,, aangezien je niet snapt dat iemand met dyslexie zijn best doet het goed te doen, en niet snapt wat hij fout doet
jij bent zo te lezen geen dyslexist,, alhoewel je wel zegt:
deze land gaat naar de kanker....

het moet zijn

dit land gaat naar de kanker...
en door mensen die zoals jou denken, gaat het inderdaad kapot, niet door mensen met dyslexie, die veel moeite doen, om zo goed mogelijk te spellen en zo andere lezers het proberen zo makkelijk mogelijk te maken...
ik vind dat je echt als een loser bezig bent, door ons land af te kraken, door het feit dat mensen met een aandoening die het niet oplossen minder zijn...
je bent je aan het verlagen tot een bodemloos niveau, denk na voor je iets zegt
//Ferhya
Hoi FerhyaPhalion,
Leuk dat jij een mening hebt. In Nederland mag je een mening hebben. Meningen zijn subjectief en hoef je nergens op te baseren. Ik vind het erg goed van je dat je er volledig op beroept.
Voor jou overzichtelijk in tien stappen:1. Jullie mogen mij uitlachen.
2. Dyslexist is niets, klinkt als een geobsedeerde persoon met dyslexie, maar ik denk niet dat je dat bedoelt.
3. Ik vind het prima dat mensen met dyslexie, over wie jij ongetwijfeld vanuit je rijkelijke ervaring spreekt, hun best doen. Echter, dit is controleerbaar, noch af te zien aan het geschrevene.
4. "Mensen die zoals jou denken" - - > "Mensen die zoals jij denken"
5. Het land gaat niet kapot door mensen met dyslexie, jij interpretatiegeniaal. De referentie die ik probeerde door te laten schemeren, ging over de instelling van mensen met een minder legitieme aflaat.
6. Fijn dat je me een loser vindt.
7. Waar heb ik het land afgekraakt?
8. Bijgevoegd voor jou een
extra kleine opsomming van vaak gebruikte stijlfiguren
9. Ik denk niet dat ik me verlaagd heb tot een bodemloosniveau (KAN HELEMAAL NIET!!1!!!!!11 Zo zou een autist reageren.
Herkenning?), daarentegen eerder tot een wolvenbeet van spot en hoon.
10. Steek de hand in spreekwoordelijk eigen boezem en denk na voor je iets zegt!
ad 8:
iro·nie (dev)
1 spot waarbij men het tegendeel zegt van wat men bedoelt te zeggen
sar·cas·me (het; sarcastisch, sarcast)
1 bittere, bijtende spot
cy·nis·me (het; cynisch, cynicus)
1 wijsgerige school bij de oude Grieken
2 levenshouding waarbij men afwijzend staat tegenover idealisme of geestdrift
//Wemy