d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Metal Bands > Anyone?
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
May 21 2008 10:41am
Quote (Rogier @ Wed, 21 May 2008, 10:11)
temnozor (klinkt like..finntroll denk).


Erm.
Nee.
Ervan uitgaande dat je op het album "Horzions..." doelt, dan lijkt dat op geen manier op Finntroll, maar kan je eerder links leggen naar Nokturnal Mortum, Dub Buk, Ashen Light enz.
Temnozor daarentegen is een topband. Zowel het eerder genoemde album als het ondergeproduceerde "Sorcery is Strengthening the Black Glory of Rus'" zijn toppers.

Quote (Ov2rkill @ Wed, 21 May 2008, 16:02)
Graspop mensen!

metal genoeg


Ik wil Immortal zien, maar heb geen vervoer...

This post was edited by WemyNM on May 21 2008 10:42am
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
May 21 2008 12:45pm
Quote (WemyNM @ Wed, May 21 2008, 05:41pm)
Ik wil Immortal zien, maar heb geen vervoer...


Als je er geraakt, laat maar weten, ik geef wel een rondleiding!
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
May 21 2008 03:22pm
Quote (Ov2rkill @ Wed, 21 May 2008, 19:45)
Als je er geraakt, laat maar weten, ik geef wel een rondleiding!


Hou ik je aan.
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
May 25 2008 03:40am
ik ga misschien naar Arrow

whitesnake, kiss, motorhead, def leppard

en laatst was napalm death live in zaandam maar dat kostte iets van 21 euro en had ik niet zon zin in
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
May 25 2008 04:21am
Heidevolk is kick biggrin.gif

http://youtube.com/watch?v=Rd2nvsZFndo&feature=related

This post was edited by Hellskin on May 25 2008 04:24am
Member
Posts: 19,542
Joined: Jun 8 2006
Gold: 67.00
May 25 2008 04:31am
metal is gejat van hardcore dus weg met die gaare zooi
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
May 25 2008 09:00am
Quote (Iris @ Sun, May 25 2008, 10:31am)
metal is gejat van hardcore dus weg met die gaare zooi


ik hoop dat je met hardcore angerfist enzo bedoelt? want dan heb je zojuist de meest achterlijke post op jsp gezet, gefeliciteerd!
Member
Posts: 1,309
Joined: Dec 3 2006
Gold: 1.00
Warn: 100%
May 25 2008 10:07am
Quote (Mischa @ Sun, May 25 2008, 03:00pm)
ik hoop dat je met hardcore angerfist enzo bedoelt? want dan heb je zojuist de meest achterlijke post op jsp gezet, gefeliciteerd!


De achterlijke posts ever staan op pagina 19 van dit forum rofl
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll