d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Verjaardag!
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Apr 20 2008 04:40am
Quote (Hellskin @ Sun, 20 Apr 2008, 12:38)
en adolf hitler is de enige persoon die op 20 april jarig is?

je hebt helemaal niks aan wikipedia als je opzoek ben naar mijn motief


Nee, mijn zus ook.

Ofwel; jij maakt een opmerking waar niemand zo snel achter zal komen?
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Apr 20 2008 04:41am
neem eens een kijkje in me profiel.


Quote (Wuben[NM] @ Sun, Apr 20 2008, 10:40am)
Nee, mijn zus ook.

Ofwel; jij maakt een opmerking waar niemand zo snel achter zal komen?


btw van alle mensen had jij het zeker moeten weten, we hebben op eenzelfde dag ergens vorig jaar (of een jaar daarvoor) al deze discussie gehad

This post was edited by Hellskin on Apr 20 2008 05:04am
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Apr 20 2008 06:00am
Zompy is een scammer.
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Apr 21 2008 05:09am
Quote (Skulvar @ Sun, 20 Apr 2008, 13:00)
Zompy is een scammer.


en jij ben een randdebiel.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 21 2008 05:24am
Quote (Wuben[NM] @ Sun, 20 Apr 2008, 11:36)
Nee, maar 20 april is bij mij mijn zus haar verjaardag en van die Oostenrijker.

Er zullen vast duizenden andere redenen zijn, maar die heb ik niet per directe beschikbaar en het is het wikipedia'en niet waard.


als het goed is viert die oostenrijker het al lang niet meer -.-
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Apr 21 2008 05:34am
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, 21 Apr 2008, 12:24)
als het goed is viert die oostenrijker het al lang niet meer -.-


Sinds wanneer wordt een verjaardag alleen gevierd als de betreffende persoon in levende lijve aanwezig is?
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 21 2008 05:41am
Quote (WemyNM @ Mon, 21 Apr 2008, 12:34)
Sinds wanneer wordt een verjaardag alleen gevierd als de betreffende persoon in levende lijve aanwezig is?


lees eens goed wat ik geschreven heb.

jij zei trouwens ook dat bij jouw de verjaardag wordt gevierd van die oostenrijker, hoezo?

This post was edited by BadBoyDeGekste on Apr 21 2008 05:59am
Banned
Posts: 94
Joined: Apr 18 2008
Gold: 0.00
Warn: 20%
Apr 21 2008 05:45am
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, Apr 21 2008, 11:41am)
lees eens goed wat ik geschreven heb.

jij zei trouwens ook dat bij jouw de verjaardag is van die oostenrijken, hoezo?


Je hebt jezelf weer eens uitgeluld

Prachtig.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 21 2008 05:59am
Quote (BlindCupid @ Mon, 21 Apr 2008, 12:45)
Je hebt jezelf weer eens uitgeluld

Prachtig.


eehm nee? jij bent hier diegene die zichzelf steeds uitlult met je pokemon tattoo bullshit
Member
Posts: 403
Joined: Nov 9 2007
Gold: 350.00
Warn: 10%
Apr 25 2008 12:46pm
allee mensen donate!
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll