d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Medicijnen Testen
Prev1234568Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 15 2008 03:12am
hou oud ben je eigenlijk? tongue.gif
Banned
Posts: 1,003
Joined: Apr 11 2008
Gold: 915.00
Apr 15 2008 04:07am
Quote (Ov2rkill @ Tue, Apr 15 2008, 10:00am)
Hou gewoon in gedachte dat je voor die 2-3weken volledig ter beschikking zal moeten zijn van die geneesheren, en dat je bvb niet gaat mogen feesten zoals je normaal zou doen.
Je zal waarschijnlijk daar ook ettelijke dagen moeten overnachtgen voor onderzoek op je vitale parameters, voor je eigen veiligheid dus.

Ik heb het ook al een paar keer in gedachte gehad om te doen maar aangezien je bij de meeste onderzoeken niet mocht roken ben ik er niet verder op ingegaan.
Indien je er écht in geïnteresserd bent, vraag dan gewoon inlichtingen bij die mensen zelf...


Weet ik, ik vind het niet erg als ik bijv 2,5 week daar ben. Ik heb er wel bezwaar tegen als ik 2,5 week in bed moet blijven liggen met slangetjes oid. Maar ik heb verhalen gelezen dat je bij sommige onderzoeken gewoon kunt relaxen, biljart of even rustig studeren. Voorwaarde dat je wel in dat gebouw blijft en om bepaalde tijdstippen zijn er controles. Die worden wel streng gehandhaafd dus 1 min te laat gaat er een bedrag van je vergoeding af oid. Maar dat zal geen probleem zijn.

Ik rook niet en alcohol drink ik alleen op feestjes. Ik drink geen frisdrank alleen cola als ik ergens op bezoek ben of in een restaurant ben. Ik leef dus wel redelijk gezond.

Ik ben 20 Badboy als je het tegen mij had tenminste tongue.gif
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Apr 15 2008 08:58am
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, 15 Apr 2008, 10:19)
het zijn medicijnen geen chemische afweer wapens voorals de 3e wereld oorlog komt


Misschien is het iets chemisch om kanker tegen te gaan, kanker kan best aggresief zijn dus moet je er hard tegen optrden... kijk wat de mediccijnen tegen kanker nu al voor schade op je lichaam doen.... kan je nagaan als ze een medicijn hebben die het snel(ler) geneest...
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Apr 15 2008 09:18am
Spijtig dat ze geen medicijnen tegen idiotie hebben, het zou hier nogal verkopen.
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Apr 15 2008 09:27am
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, 15 Apr 2008, 10:12)
hou oud ben je eigenlijk? tongue.gif


ik?
Banned
Posts: 1,003
Joined: Apr 11 2008
Gold: 915.00
Apr 15 2008 09:28am
Quote (Demonsangel @ Tue, Apr 15 2008, 04:18pm)
Spijtig dat ze geen medicijnen tegen idiotie hebben, het zou hier nogal verkopen.


Ook jammer dat er nog geen medicijnen op de markt zijn voor mensen zonder gevoel voor humor.
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Apr 15 2008 09:32am
Quote (Sarpedon @ Tue, Apr 15 2008, 05:28pm)
Ook jammer dat er nog geen medicijnen op de markt zijn voor mensen zonder gevoel voor humor.


Humor?

Quote (Zompy @ Tue, Apr 15 2008, 04:58pm)
Misschien is het iets chemisch om kanker tegen te gaan, kanker kan best aggresief zijn dus moet je er hard tegen optrden... kijk wat de mediccijnen tegen kanker nu al voor schade op je lichaam doen.... kan je nagaan als ze een medicijn hebben die het snel(ler) geneest...


jaja ik zie ze
Banned
Posts: 1,003
Joined: Apr 11 2008
Gold: 915.00
Apr 15 2008 09:58am
lol ^^

:imwithstupid:
Member
Posts: 4,165
Joined: Mar 25 2008
Gold: 9,442.00
Apr 15 2008 10:36am
Het afnemen van bloed is geheel veilig, ik ben zelf een tijd opgenomen geweest wegens lichamelijke klachten / bloedingen, en het afnemen van bloed gebeurd altijd zeer hygiënisch. Bij mij is er al minstens 100x bloed afgenomen en heb zelfs 2x een bloed transfusie gehad. Maarja het testen van medicijnen lijkt me niet echt prettig als je soms de bijwerkingen van bepaalde dingen leest tongue.gif

- Ashiro Bolt.gif (oja en bloed afnemen is echt niet pijnlijk hoor wink.gif )
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Apr 15 2008 10:41am
Quote (Ashiro1991 @ Tue, 15 Apr 2008, 17:36)
Het afnemen van bloed is geheel veilig, ik ben zelf een tijd opgenomen geweest wegens lichamelijke klachten / bloedingen, en het afnemen van bloed gebeurd altijd zeer hygiënisch. Bij mij is er al minstens 100x bloed afgenomen en heb zelfs 2x een bloed transfusie gehad. Maarja het testen van medicijnen lijkt me niet echt prettig als je soms de bijwerkingen van bepaalde dingen leest tongue.gif

- Ashiro Bolt.gif (oja en bloed afnemen is echt niet pijnlijk hoor wink.gif )


bang voor naalden.. kan je niet lezen.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234568Next
Add Reply New Topic New Poll