Quote (Ov2rkill @ Tue, Apr 15 2008, 10:00am)
Hou gewoon in gedachte dat je voor die 2-3weken volledig ter beschikking zal moeten zijn van die geneesheren, en dat je bvb niet gaat mogen feesten zoals je normaal zou doen.
Je zal waarschijnlijk daar ook ettelijke dagen moeten overnachtgen voor onderzoek op je vitale parameters, voor je eigen veiligheid dus.
Ik heb het ook al een paar keer in gedachte gehad om te doen maar aangezien je bij de meeste onderzoeken niet mocht roken ben ik er niet verder op ingegaan.
Indien je er écht in geïnteresserd bent, vraag dan gewoon inlichtingen bij die mensen zelf...
Weet ik, ik vind het niet erg als ik bijv 2,5 week daar ben. Ik heb er wel bezwaar tegen als ik 2,5 week in bed moet blijven liggen met slangetjes oid. Maar ik heb verhalen gelezen dat je bij sommige onderzoeken gewoon kunt relaxen, biljart of even rustig studeren. Voorwaarde dat je wel in dat gebouw blijft en om bepaalde tijdstippen zijn er controles. Die worden wel streng gehandhaafd dus 1 min te laat gaat er een bedrag van je vergoeding af oid. Maar dat zal geen probleem zijn.
Ik rook niet en alcohol drink ik alleen op feestjes. Ik drink geen frisdrank alleen cola als ik ergens op bezoek ben of in een restaurant ben. Ik leef dus wel redelijk gezond.
Ik ben 20 Badboy als je het tegen mij had tenminste