Quote (grhdota @ Mon, 14 Apr 2008, 20:51)
tss en jij gaat nog wat gefreaked diablo spelen ook geen echt leven precies het was zelfs zo moeilijk om gewoon te posten ja ik duel als baba tsss
sgat ik was heel de avond bij vrienden en niet net als jij heel de avond op een forum dus stop maar met een ander te verwijten wat je zelf doet.. en ja het was moeilijk om te posten dat ik woensdag wil duellen, hoe kan ik dat nu al weten mss heb ik daar woendag wel helemaal geen zin in.
en dan nog iets, haal je pootje is van de f5 maat je reacties zijn zo kansloos snel dat je van mij 5 euro krijgt om een leven te gaan kopen..