d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ik Zoek Wat Dru Vs Baba Duels > Ik Ben Dru....
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 14 2008 01:50pm
Quote (grhdota @ Mon, 14 Apr 2008, 20:47)
of ik u ooit ging duele ' nu of anders niet' en zoals jij niet kon lezen woensdag pas duels jaja dag kindje


hahhahahha dodge !

en nee ik heb geen dode mensen op me.

praat niet over dingen waar je niets vanaf weet.

This post was edited by BadBoyDeGekste on Apr 14 2008 01:51pm
Banned
Posts: 4,914
Joined: Dec 3 2006
Gold: 22.50
Apr 14 2008 01:51pm
Quote (CpTJenJen @ Mon, Apr 14 2008, 07:49pm)
ja. ik kon het wel lezen maar het is onzin want je bent nu al 4 uur rond aan het dalken hier. je had mn sympathie wel gewonnen als je gewoon was gaan duellen een beetje fatsoenlijk deed.. en niet zo zielig over je eigen spamtopic dat er mensen spammen... die was best sterk overigens..

ga nu maar stoppen "kindje" het is bijna 10 uur en je moet je tandjes nog poetsen.


tss en jij gaat nog wat gefreaked diablo spelen ook geen echt leven precies het was zelfs zo moeilijk om gewoon te posten ja ik duel als baba tsss
Banned
Posts: 4,914
Joined: Dec 3 2006
Gold: 22.50
Apr 14 2008 01:52pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, Apr 14 2008, 07:50pm)
hahhahahha dodge !

en nee ik heb geen dode mensen op me.

praat niet over dingen waar je niets vanaf weet.


niks van weet had nogtans een topic gelezen ' ik wil een tatoe laten zetten voor mijn dode zus of wat he took was'^^
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 14 2008 01:52pm
Quote (grhdota @ Mon, 14 Apr 2008, 20:51)
tss en jij gaat nog wat gefreaked diablo spelen ook geen echt leven precies het was zelfs zo moeilijk om gewoon te posten ja ik duel als baba tsss


ja diablo spelen is veel levenlozer dan hier 4 uur rondhangen.....

weetje je speelt zelf d2 en nu kraak je het af wat wil je nou?
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 14 2008 01:53pm
Quote (grhdota @ Mon, 14 Apr 2008, 20:52)
niks van weet had nogtans een topic gelezen ' ik wil een tatoe laten zetten voor mijn dode zus of wat he took was'^^


jij bent echt achterlijk als je ergens over praat tenminste over dit soort onderwerpen let dan volgende keer op..
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Apr 14 2008 01:53pm
Quote (grhdota @ Mon, 14 Apr 2008, 20:51)
tss en jij gaat nog wat gefreaked diablo spelen ook geen echt leven precies het was zelfs zo moeilijk om gewoon te posten ja ik duel als baba tsss


sgat ik was heel de avond bij vrienden en niet net als jij heel de avond op een forum dus stop maar met een ander te verwijten wat je zelf doet.. en ja het was moeilijk om te posten dat ik woensdag wil duellen, hoe kan ik dat nu al weten mss heb ik daar woendag wel helemaal geen zin in.

en dan nog iets, haal je pootje is van de f5 maat je reacties zijn zo kansloos snel dat je van mij 5 euro krijgt om een leven te gaan kopen..
Banned
Posts: 4,914
Joined: Dec 3 2006
Gold: 22.50
Apr 14 2008 01:57pm
Quote (CpTJenJen @ Mon, Apr 14 2008, 07:53pm)
sgat ik was heel de avond bij vrienden en niet net als jij heel de avond op een forum dus stop maar met een ander te verwijten wat je zelf doet.. en ja het was moeilijk om te posten dat ik woensdag wil duellen, hoe kan ik dat nu al weten mss heb ik daar woendag wel helemaal geen zin in.

en dan nog iets, haal je pootje is van de f5 maat je reacties zijn zo kansloos snel dat je van mij 5 euro krijgt om een leven te gaan kopen..


de nederlandse taal snap ik nu is geen bal van praat eens deftig vlaams dank u komaan iedereen wilt +1
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Apr 14 2008 01:59pm
Quote (grhdota @ Mon, 14 Apr 2008, 20:57)
de nederlandse taal snap ik nu is geen bal van praat eens deftig vlaams dank u komaan iedereen wilt +1


ik kan het je wel leren..

voor jou gevoel moet je de zinnen gewoon verkeerd om zetten dan praat je nederlands..
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 14 2008 02:00pm
Quote (grhdota @ Mon, 14 Apr 2008, 20:57)
de nederlandse taal snap ik nu is geen bal van praat eens deftig vlaams dank u komaan iedereen wilt +1


kijk is naar de naam van dit forum..

doei hand.gif

This post was edited by BadBoyDeGekste on Apr 14 2008 02:01pm
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Apr 14 2008 02:15pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, Apr 14 2008, 10:00pm)
kijk is naar de naam van dit forum..

doei hand.gif


discriminatie ofwat?

btw correct nederlands zou zijn "kijk eens"
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll