d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Sarpedon Designs
Prev1234569Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 5,959
Joined: Dec 28 2006
Gold: 0.46
Warn: 50%
Apr 14 2008 11:26am
Quote (c0me @ Sun, Apr 13 2008, 06:13pm)
ik zoek iemand die profiel sig maakt smile.gif


Member
Posts: 2,079
Joined: Jan 9 2007
Gold: 120.00
Apr 14 2008 11:45am
Quote (Noob-Style. @ Mon, Apr 14 2008, 04:46pm)
lol, veel succes met grafisch ontwerp en de rest van je leven als je al niet met het kleine beetje kritiek om kan gaan dat ik je tot dusver gaf dus daar gaan we dan jij wil niet af gekraakt worden maar ik zal je is simpel weg vertellen wat er mis is met je tags

lighsource? nergens te vinden
depth ,er is geen diepte in je tags gezien et is alsof alles even ver weg is diepte kan je op emerdere manieren toevoegen of je kan iig de illusie opwekken dat die er is
blending mja kan er mee door maar kan stukken beter
je typograhy is niet egt goed, je zou moeten proberen de teksten dichter bij je focus te moeten zetten en ze zouden iets toe kunnen voegen aan je tag als je et goed doet.
je focus, zoek maar is op rule of thirds, gezien je geen flauw idd hbt hoe je een goede focus bereikt voor zover ik tot nu toe heb gezien.
kleuren, duo en monotome sigs zijn saai experimenteer maaris met gradient maps,selective colors,en ook vele andere adjustment layers.
borders moet je alleen toevoegen als ze ook daadwerkelijk wat aan je layout/design w/e toevoegen doen ze dat niet laat ze dan weg.

kan best niog wel ff door gaan maar heb hier geen zin in


nerdje met je 50 warn
hou je bek is
je kan het niet beter
zwerver
ga

Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 14 2008 11:57am
Quote (Noob-Style. @ Mon, 14 Apr 2008, 17:46)
lol niet nodig ik weet wie er beter is en dat ben ik, et kan me geen sodemieter uitmaken wat jij hiervan vind maar het algemene niveau op jsp is lachwekkend de gfx subforums hebben wat talenten maaar niet meer als dat.
gezien jij de ballen verstand hbet van waar je t over hebt kan jou mening me dus ook daadwerkelijk niks interesseren,oh ps ergens in me profile en in me gallery staan em oude tags,en mis paar ''nieuwe''


rofl je hebt 50% als je het niet door had

je hebt geen profile.
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Apr 14 2008 11:58am
Quote (DickDale @ Mon, 14 Apr 2008, 19:45)
nerdje met je 50 warn
hou je bek is
je kan het niet beter
zwerver
ga


Sukkel..
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 14 2008 11:58am
Quote (CorvX @ Mon, 14 Apr 2008, 18:58)
Sukkel..


corv ga voor 40 % !~~!
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Apr 14 2008 11:59am
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, 14 Apr 2008, 19:58)
corv ga voor 40 % !~~!


Ohja, anders zien mensen mijn sexy guild niet!
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 14 2008 12:16pm
Quote (CorvX @ Mon, 14 Apr 2008, 18:59)
Ohja, anders zien mensen mijn sexy guild niet!


en je sig ava profile!
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Apr 14 2008 12:18pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, 14 Apr 2008, 20:16)
en je sig ava profile!


Boeiend tongue.gif
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Apr 14 2008 01:41pm
Quote (CorvX @ Mon, 14 Apr 2008, 19:18)
Boeiend tongue.gif


ja ik vond je ava's altijd wel iets hebben.. ik geef je morgen die link wel ofzuej denk.. die kerel is sporte..
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Apr 14 2008 02:22pm
Quote (CpTJenJen @ Mon, 14 Apr 2008, 21:41)
ja ik vond je ava's altijd wel iets hebben.. ik geef je morgen die link wel ofzuej denk.. die kerel is sporte..


Ja maar ik had nu een Jack Daniels sig hé, niet meer die ene die ik eerst had.

Ik had trouwens altijd eerst deze bier.gif . Alleen die kan niet meer ofzo, als ik die link kopieer werkt ie niet..

This post was edited by CorvX on Apr 14 2008 02:22pm
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234569Next
Closed New Topic New Poll