d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Playstation 3.
Prev1234568Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,108
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Apr 15 2008 03:18am
Quote (Godsterrorforce @ Tue, Apr 15 2008, 09:58am)
niet afdwalen, t ging over Playstation 3, of waarom je er wel of niet voor zou kiezen, en de mogelijk heden, niet om of je hier nou wel of niet hoort.


Men broer wilt er binnenkort één kopen omdat het een betere beeldkwaliteit weergeeft en omdat hij vindt dat er leukere spelletjes op zijn.
Ook samenspelen via 2 consoles vindt hij een tof aspect. Bij pc spelletjes heb je dan meestal al twee pc's nodig, wat dan wel vrij duur uitkomt.
Member
Posts: 2,079
Joined: Jan 9 2007
Gold: 120.00
Apr 15 2008 04:57am
wel leuk een ps3 maar ik vind de mensen die eerst da ding kopen voor €600, en daarna nog een special plasma HD tv kopen best wel gestoord :S
maarja ik ben ook niet zo rijk xD
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Apr 15 2008 09:16am
Quote (DickDale @ Tue, 15 Apr 2008, 11:57)
wel leuk een ps3 maar ik vind de mensen die eerst da ding kopen voor €600, en daarna nog een special plasma HD tv kopen best wel gestoord :S
maarja ik ben ook niet zo rijk xD


mwa, ik zou eerder een 24 '' scherm aanschaffen van 400 euro, met Full hd ondersteuning, heb je veel meer aan imo..
Member
Posts: 9,144
Joined: Feb 26 2005
Gold: 774.55
Apr 16 2008 01:26am
Ik heb X360 en 26" LCD. /cheer
Banned
Posts: 1,003
Joined: Apr 11 2008
Gold: 915.00
Apr 16 2008 04:36am
Quote (DickDale @ Tue, Apr 15 2008, 11:57am)
wel leuk een ps3 maar ik vind de mensen die eerst da ding kopen voor €600, en daarna nog een special plasma HD tv kopen best wel gestoord :S
maarja ik ben ook niet zo rijk xD


Ik was één van de eerste in Nederland met een Nintendo DS (imported ofc)

Ik moest alleen een adapter zien te vinden omdat die hier in Nederland niet werkte dus ik naar Dixons en die mensen waar echt allemaal OMG.. die collega's hey moet je is kijken een nintendo ds.. Toen vroeg die gast die daar werkte (ergens in de 20) aan mij of die even mocht spelen smile.gif terwijl ik zon 14 jarig jongetje was.. priceless :>

Ik heb er veel te veel voor betaald maar was het zeker waard heart.gif
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Apr 16 2008 04:53am
hmm, ik heb waarschijnlijk een koper van mn pc voor 575 euro.

ik ga denk een ps3 aanschaffen met Gt5 proluque, en een controller erbij... de rest (125 euro) leg ik aan de kant, voor battlefield bad company en gta IV biggrin.gif

goed plan? of zouden julli ehet anders doen?
Banned
Posts: 1,003
Joined: Apr 11 2008
Gold: 915.00
Apr 16 2008 04:54am
Quote (Godsterrorforce @ Wed, Apr 16 2008, 11:53am)
hmm, ik heb waarschijnlijk een koper van mn pc voor 575 euro.

ik ga denk een ps3 aanschaffen met Gt5 proluque, en een controller erbij... de rest (125 euro) leg ik aan de kant, voor battlefield bad company en gta IV biggrin.gif

goed plan? of zouden julli ehet anders doen?


wel 2 controllers erbij he voor als ik kom smile.gif
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Apr 16 2008 04:58am
Quote (Sarpedon @ Wed, 16 Apr 2008, 11:54)
wel 2 controllers erbij he voor als ik kom smile.gif


hahahah, ja ik wil zowieso 2 controllers, tongue.gif GT5 proluque kan ook 2 spelers toch? en wat vind een meisje mischien een leuke game.. schaf m namelijk ook aan omdat ik en mijn vriendin altijd lekker lui zijn en in bed liggen tv te kijken, dus ik dacht! heei k schaf een ps3 aan.. geen gezeik met kabeltjes.. kan de afstandbediening en joysticks daar bij me nest neerleggen en gamen.. tongue.gif
Banned
Posts: 1,003
Joined: Apr 11 2008
Gold: 915.00
Apr 16 2008 05:05am
Quote (Godsterrorforce @ Wed, Apr 16 2008, 11:58am)
hahahah, ja ik wil zowieso 2 controllers, tongue.gif GT5 proluque kan ook 2 spelers toch? en wat vind een meisje mischien een leuke game.. schaf m namelijk ook aan omdat ik en mijn vriendin altijd lekker lui zijn en in bed liggen tv te kijken, dus ik dacht! heei k schaf een ps3 aan.. geen gezeik met kabeltjes.. kan de afstandbediening en joysticks daar bij me nest neerleggen en gamen.. tongue.gif


Voor een ps3 laat ik mij ombouwen naar een meisje smile.gif

Ik ben niet echt op de hoogte welke games er uit zijn. Maar de Final Fantasy reeks is altijd legendarisch
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Apr 16 2008 05:22am
Quote (Sarpedon @ Wed, 16 Apr 2008, 12:05)
Voor een ps3 laat ik mij ombouwen naar een meisje smile.gif

Ik ben niet echt op de hoogte welke games er uit zijn. Maar de Final Fantasy reeks is altijd legendarisch


hmm vond final fantasy nooit echt veel aan, ben meer van Granturismo, Gta, en rallye games, alhoewel DiRT me heel erg tegenviel.

Resistance fall of men lijkt me ook heel erg tof.
denk ook dat ik die erbij haal, maar weet ik nogn iet zeker.

maar goed, PS3 is zeker wel vet, hopelijk heb ik een akkoord met de koper van mijn pc, zit te wachten op mail terug, maar dat kan pas vanavond worden helaas.

ik ga zo naar de stad toe, als mn meisje hierheen komt, gaan we ff kijken hoeveel en wat kost, en wat leuke games zijn om samen te spelen, want ik schaf hem deels aan voor mn vriendin, zodat we ook is een ander spelletje spelen in bed.. tongue.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234568Next
Add Reply New Topic New Poll