d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wat Vinden De Mensen Van Wilders > ?
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 16,831
Joined: Apr 23 2007
Gold: 4,650.00
Apr 13 2008 04:44am
ik denk dat wilders volgende stemming toch veel stemmen binnen gaat halen
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Apr 13 2008 04:56am
Hoezo?
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Apr 13 2008 06:48am
Quote (sjaakkk @ Sat, 12 Apr 2008, 20:44)
maar vinden jullie niet dat het ook wel eens goed is dat er iemand in de kamer zit die niet bang is om zijn mond open te doen, in plaats van iedereen die uit angst zijn mond dicht houd?
ik zeg niet dat wat hij zegt klopt maar hij is ten minste niet zo laf als al die andere mensen in den haag.


Ik was eigenlijk van plan uit dit topic weg te blijven, maar ik voel me nu bijna verplicht jullie te verlichten.

Is het misschien ook maar een moment in je opgekomen dat bepaalde personen die hun mond houden dit niet uit lafheid doen? De meeste kamerleden stellen een beleidsplan op met een oplossing voor een probleem. Wilders gooit alleen maar bekende problemen de media in. Elke achterlijke baviaan kan zien dat er een probleem is met de integratie van bepaalde bevolkingsgroepen. Daar hebben we Wilders echt niet bij nodig.
Daarnaast hebben leden van de tweede kamer en bovenal het kabinet een verantwoordelijkheid met betrekking tot de veiligheid in dit land. Het lijkt echter alsof Wilders deze verantwoordelijkheden bewust negeert door zo veel mogelijk mensen tegen het zere been te schoppen.

Een klein voorbeeldje: er zijn zoals de meesten van jullie wel weten ook problemen met geweldadige voetbalhooligans.
Ik ga echter niet midden tussen de F-side van Ajax zitten en vervolgens "Ajax! homo's!" roepen. Hiermee breng ik mezelf alleen maar in gevaar en zorg er bewust voor dat deze hooligans hun reputatie waar maken. De krantenkoppen zullen het werk wel doen: "20-jarige in elkaar geslagen door hooligans", "Ajax hooligans slaan door", "geweld rond het voetbalveld", "Wilders eist uitleg Balkenende over hooligankwestie".

Leren we vervolgens iets van het incident? Nee. Het onderwerp wordt alleen maar gepopulariseerd zonder dat er uiteindelijk een oplossing komt.

Voor de simpele zielen onder ons nog even de bolded woorden samengevoegd: "Een oplossing heeft Wilders niet. Neemt hij dan zijn verantwoordelijkheid? nee"

This post was edited by sK_Kabouter on Apr 13 2008 06:49am
Member
Posts: 16,831
Joined: Apr 23 2007
Gold: 4,650.00
Apr 13 2008 06:55am
nee balkenende en de rest van die zielige mensen in de haag die komen wel met oplossingen wil je zeggen??
zelfs de simpelste dingen doen ze nog nie eens iets aan 0,00% respect voor de 2e kamer
Banned
Posts: 1,003
Joined: Apr 11 2008
Gold: 915.00
Apr 13 2008 06:58am
Quote (sK_Kabouter @ Sun, Apr 13 2008, 01:48pm)
Ik was eigenlijk van plan uit dit topic weg te blijven, maar ik voel me nu bijna verplicht jullie te verlichten.

Is het misschien ook maar een moment in je opgekomen dat bepaalde personen die hun mond houden dit niet uit lafheid doen? De meeste kamerleden stellen een beleidsplan op met een oplossing voor een probleem. Wilders gooit alleen maar bekende problemen de media in. Elke achterlijke baviaan kan zien dat er een probleem is met de integratie van bepaalde bevolkingsgroepen. Daar hebben we Wilders echt niet bij nodig.
Daarnaast hebben leden van de tweede kamer en bovenal het kabinet een verantwoordelijkheid met betrekking tot de veiligheid in dit land. Het lijkt echter alsof Wilders deze verantwoordelijkheden bewust negeert door zo veel mogelijk mensen tegen het zere been te schoppen.

Een klein voorbeeldje: er zijn zoals de meesten van jullie wel weten ook problemen met geweldadige voetbalhooligans.
Ik ga echter niet midden tussen de F-side van Ajax zitten en vervolgens "Ajax! homo's!" roepen. Hiermee breng ik mezelf alleen maar in gevaar en zorg er bewust voor dat deze hooligans hun reputatie waar maken. De krantenkoppen zullen het werk wel doen: "20-jarige in elkaar geslagen door hooligans", "Ajax hooligans slaan door", "geweld rond het voetbalveld", "Wilders eist uitleg Balkenende over hooligankwestie".

Leren we vervolgens iets van het incident? Nee. Het onderwerp wordt alleen maar gepopulariseerd zonder dat er uiteindelijk een oplossing komt.

Voor de simpele zielen onder ons nog even de bolded woorden samengevoegd: "Een oplossing heeft Wilders niet. Neemt hij dan zijn verantwoordelijkheid? nee"


Typing with bold letters doesn't make you look more intelligent..
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Apr 13 2008 07:16am
Quote (Sarpedon @ Sun, Apr 13 2008, 01:58pm)
Typing with bold letters doesn't make you look more intelligent..


Engels praten jou ook niet smile.gif

@Kaboutertje : Ja oke, dat is ook weer zo, maar zoals sjaakkk al zij, de rest houd ze mond dicht, denken aan oplossingen maar komen er niet mee.
Wilders mag dan een beetje een extremist zijn, ik vind het wel goed dat hij zijn mond opentrekt, er zal zo vast wel wat gebeuren, en zo niet, ach, dan niet he?
Dan is het niet verergerd en niet verslechterd tongue.gif
Banned
Posts: 1,003
Joined: Apr 11 2008
Gold: 915.00
Apr 13 2008 07:23am
Quote (Apachai @ Sun, Apr 13 2008, 02:16pm)
Engels praten jou ook niet smile.gif


[zompy]hoezo?[/zompy]
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Apr 13 2008 07:24am
Quote (sjaakkk @ Sun, 13 Apr 2008, 13:55)
nee balkenende en de rest van die zielige mensen in de haag die komen wel met oplossingen wil je zeggen??
zelfs de simpelste dingen doen ze nog nie eens iets aan 0,00% respect voor de 2e kamer

Ik gok dat je veertien bent, niets van politiek kent en maar al te graag een apolitieke houding aanneemt, omdat dat nu eenmaal populair is.
Je zou zo slim moeten zijn om je niet uit te spreken over zaken waar je niets van kent.
Helaas ben je dat niet.
Wat jammer.

Apachai: dat geldt ook voor jou. Voor Sarpedon ook. Zompy ook.

This post was edited by ¢?NNI on Apr 13 2008 07:27am
Banned
Posts: 1,003
Joined: Apr 11 2008
Gold: 915.00
Apr 13 2008 07:31am
Quote (�?NNI @ Sun, Apr 13 2008, 02:24pm)
Ik gok dat je veertien bent, niets van politiek kent en maar al te graag een apolitieke houding aanneemt, omdat dat nu eenmaal populair is.
Je zou zo slim moeten zijn om je niet uit te spreken over zaken waar je niets van kent.
Helaas ben je dat niet.
Wat jammer.

Apachai: dat geldt ook voor jou. Voor Sarpedon ook. Zompy ook.


Jij voelt je wel heel stoer he, achter je pc..
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Apr 13 2008 07:47am
Quote (Sarpedon @ Sun, 13 Apr 2008, 14:31)
Jij voelt je wel heel stoer he, achter je pc..


Quote
Typing with bold letters doesn't make you look more intelligent..


*zucht* De enige reden dat bepaalde keywords in mijn posts bolded zijn, is dat idioten als jij het dan misschien ook zullen snappen. Blijkbaar is dit te veel gevraagd.

En sinds wanneer is "jij voelt je wel heel stoer" een argument waar ook maar iemand positieve aandacht aan schenkt? Als je niets constructiefs bij te dragen hebt verzoek ik je vriendelijk om nu je internet kabel in zoveel mogelijk stukken te knippen en je computer te trakteren op een flinke emmer water.

Oftewel: Flikker op.

Go Back To Nederlands Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll