Quote (sjaakkk @ Sat, 12 Apr 2008, 20:44)
maar vinden jullie niet dat het ook wel eens goed is dat er iemand in de kamer zit die niet bang is om zijn mond open te doen, in plaats van iedereen die uit angst zijn mond dicht houd?
ik zeg niet dat wat hij zegt klopt maar hij is ten minste niet zo laf als al die andere mensen in den haag.
Ik was eigenlijk van plan uit dit topic weg te blijven, maar ik voel me nu bijna verplicht jullie te verlichten.
Is het misschien ook maar een moment in je opgekomen dat bepaalde personen die hun mond houden dit niet uit lafheid doen? De meeste kamerleden stellen een beleidsplan op met een
oplossing voor een probleem.
Wilders gooit alleen maar bekende problemen de media in. Elke achterlijke baviaan kan zien dat er een probleem is met de integratie van bepaalde bevolkingsgroepen. Daar hebben we Wilders echt
niet bij nodig.
Daarnaast hebben leden van de tweede kamer en bovenal het kabinet een
verantwoordelijkheid met betrekking tot de veiligheid in dit land. Het lijkt echter alsof Wilders deze verantwoordelijkheden bewust negeert door zo veel mogelijk mensen tegen het zere been te schoppen.
Een klein voorbeeldje: er zijn zoals de meesten van jullie wel weten ook problemen met geweldadige voetbalhooligans.
Ik ga echter niet midden tussen de F-side van Ajax zitten en vervolgens "Ajax! homo's!" roepen. Hiermee breng ik mezelf alleen maar in gevaar en zorg er bewust voor dat deze hooligans hun reputatie waar maken. De krantenkoppen zullen het werk wel doen: "20-jarige in elkaar geslagen door hooligans", "Ajax hooligans slaan door", "geweld rond het voetbalveld", "Wilders eist uitleg Balkenende over hooligankwestie".
Leren we vervolgens iets van het incident?
Nee. Het onderwerp wordt alleen maar gepopulariseerd zonder dat er uiteindelijk een oplossing komt.
Voor de simpele zielen onder ons nog even de bolded woorden samengevoegd: "Een oplossing heeft Wilders niet. Neemt hij dan zijn verantwoordelijkheid? nee"
This post was edited by sK_Kabouter on Apr 13 2008 06:49am