d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Mopje
Prev123456Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Apr 10 2008 11:07am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 10 Apr 2008, 19:06)
mag helaas niets over men rl posten hier daar kunnen ze niets tegen..


Maar is het zo?
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Apr 10 2008 11:07am
Quote (Toasts @ Thu, Apr 10 2008, 04:36pm)
Ach, beter als de gemiddelde spam post. happy.gif


hier zit wel wat waarheid in biggrin.gif
vond hem nog wel leuk smile.gif
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Apr 10 2008 11:08am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, Apr 10 2008, 07:02pm)
waarom praat jij eigenlijk tegen mij?

wat heb ik tegen jou gedaan dat je zo tegen mij moet aan gaan zitten janken?

jij flame dmij ik flame terug zo simpel is het en als jij dat gelijk ziet als dat ik reageer op het onderwerp waarmee jij flamed, tja dat is jouw probleem niet het mijne
Ok, dat verklaard een hoop. Doe je wel vaker he? reacties geven die nergens over gaan.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 10 2008 11:09am
Quote (Wuben[NM] @ Thu, 10 Apr 2008, 18:07)
Maar is het zo?


waarom wil je het zo graag weten?

aangezien hier nogal wat kinderen posten kan ik dit niet zomaar zeggen, gaan ze me gelijk flamen omdat ik blijkbaar iets fout doe..

Quote (Flatulence @ Thu, 10 Apr 2008, 18:08)
Ok, dat verklaard een hoop. Doe je wel vaker he? reacties geven die nergens over gaan.


24/7 en nu opflikkeren zielige sukkel

This post was edited by BadBoyDeGekste on Apr 10 2008 11:09am
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Apr 10 2008 11:10am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 10 Apr 2008, 19:09)
waarom wil je het zo graag weten?

aangezien hier nogal wat kinderen posten kan ik dit niet zomaar zeggen, gaan ze me gelijk flamen omdat ik blijkbaar iets fout doe..


Ja, jouw posts zijn vrijwel altijd fout.
Toch vroeg ik dat niet: is het zo?
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 10 2008 11:10am
Quote (Wuben[NM] @ Thu, 10 Apr 2008, 18:10)
Ja, jouw posts zijn vrijwel altijd fout.
Toch vroeg ik dat niet: is het zo?


j
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Apr 10 2008 11:12am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, Apr 10 2008, 07:09pm)
24/7 en nu opflikkeren zielige sukkel
Zeg dan gewoon dat je het wel erg vind, zal je mij er nooit meer over horen.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Apr 10 2008 11:13am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 10 Apr 2008, 19:10)
j


De mijne niet.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 10 2008 11:14am
Quote (Wuben[NM] @ Thu, 10 Apr 2008, 18:13)
De mijne niet.


ik lig dubbel

Quote (Flatulence @ Thu, 10 Apr 2008, 18:12)
Zeg dan gewoon dat je het wel erg vind, zal je mij er nooit meer over horen.


of ik er iets om geef ja of nee dat maakt geen een flikker uit jij flamed mij ik flame jouw

maar ga daarna niet zo liggen janken dat ik er iets om geef wat jij zegt

This post was edited by BadBoyDeGekste on Apr 10 2008 11:15am
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Apr 10 2008 11:15am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, Apr 10 2008, 07:14pm)
ik lig dubbel
Ah, hebben we toch nog wat gemeen. Een zus niet, overigens.

This post was edited by Flatulence on Apr 10 2008 11:15am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123456Next
Closed New Topic New Poll