d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hoe Krijg Je Eigenlijk Een Trusted Tag? > Topic
Prev12345610Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Apr 7 2008 02:56am
Quote (Soeki @ Mon, Apr 7 2008, 01:32am)
Oh ja ... Timo, jij, han, neo kan ik me nog wel herinneren maar ik was pas kort op jsp ... nog geen 4 maanden toen als ik het me goed herinner.
Maar goed had een 'reputatie' denk ik ....
Matthijs/Dem0nz? ^__^

This post was edited by Flatulence on Apr 7 2008 02:56am
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Apr 7 2008 03:25am
Quote (Flatulence @ Mon, 7 Apr 2008, 09:56)
Matthijs/Dem0nz? ^__^


had demonz een TT?
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Apr 7 2008 04:42am
Ja, totdat ik met het account aan de haal ging hehe
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Apr 7 2008 07:59am
Quote (Apachai @ Sun, 6 Apr 2008, 09:04)
Heb jij ook veel gedaan cker? xD

@Koenko : veel doneren, alle mod's hun reet likken zoals sommige andere hier doen.. uhum *zompy* uhum.. & bij Paul ( Njaguar ) slijmen xD


Je moeder xD
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Apr 7 2008 08:10am
tt kan je krijgen als je njaguar $10000,- doneert en dat je door allemods in de kont worden geneukt dan krijg je tt
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Apr 7 2008 08:44am
Quote (Zened @ Mon, Apr 7 2008, 04:10pm)
tt kan je krijgen als je njaguar $10000,- doneert en dat je door allemods in de kont worden geneukt dan krijg je tt


gefrustreerd omdat je er geen hebt?
Member
Posts: 3,895
Joined: Aug 5 2006
Gold: 46.01
Trader: Trusted
Apr 7 2008 09:10am
Grappig dat iedereen die zegt dat je een trusted tag krijgt als je slijmt of doneert allemaal geen trusted tag hebben.

Als het zo makkelijk dan daag ik jullie uit om een trusted tag te krijgen met deze methode, puur om jullie theorie te bewijzen.
Dat je niets om een trusted tag geeft hoeft geen reden te zijn om je theorie niet te bewijzen.

Voor de topicstarter, hier is een Nederlandse vertaling van hoe het wel moet: http://forums.d2jsp.org/info.php?p=4&l=21
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Apr 7 2008 09:36am
Quote (RestrainedLove @ Mon, 7 Apr 2008, 17:10)
Grappig dat iedereen die zegt dat je een trusted tag krijgt als je slijmt of doneert allemaal geen trusted tag hebben.

Als het zo makkelijk dan daag ik jullie uit om een trusted tag te krijgen met deze methode, puur om jullie theorie te bewijzen.
Dat je niets om een trusted tag geeft hoeft geen reden te zijn om je theorie niet te bewijzen.

Voor de topicstarter, hier is een Nederlandse vertaling van hoe het wel moet: http://forums.d2jsp.org/info.php?p=4&l=21


Ik wil echt niet lullig doen, maar het klopt wel.
Je kan nog zon betrouwbaar persoon zijn en geen tag krijgen omdat je tegen niemand aan loopt te slijmen.
Kijk maar eens in de donor forums, elke keer als er een nieuwe trusted tag bij komt is 't 99% van de keren zo'n suck up.
Veel ervan spelen niet eens D2 meer..

This post was edited by CorvX on Apr 7 2008 09:37am
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Apr 7 2008 09:51am
Quote (CorvX @ Mon, 7 Apr 2008, 16:36)
Ik wil echt niet lullig doen, maar het klopt wel.
Je kan nog zon betrouwbaar persoon zijn en geen tag krijgen omdat je tegen niemand aan loopt te slijmen.
Kijk maar eens in de donor forums, elke keer als er een nieuwe trusted tag bij komt is 't 99% van de keren zo'n suck up.
Veel ervan spelen niet eens D2 meer..


Een trusted tag hebben heeft niets met d2 spelen te maken. Anders had ik er nog wel een gehad.

Quote
Oh ja ... Timo, jij, han, neo kan ik me nog wel herinneren maar ik was pas kort op jsp ... nog geen 4 maanden toen als ik het me goed herinner.
Maar goed had een 'reputatie' denk ik ....


Mja de mods hadden er natuurlijk automatisch een. Ik geloof dat ik en Han bij de eerste groep hoorder buiten alles met powers.

Het waren natuurlijk andere tijden ^__^

This post was edited by sK_Kabouter on Apr 7 2008 09:52am
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Apr 7 2008 11:03am
Quote (sK_Kabouter @ Mon, 7 Apr 2008, 17:51)
Mja de mods hadden er natuurlijk automatisch een. Ik geloof dat ik en Han bij de eerste groep hoorder buiten alles met powers.

Het waren natuurlijk andere tijden ^__^

Ja, wij waren stoer toen!
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345610Next
Add Reply New Topic New Poll