d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Van Vista Naar Xp
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Apr 7 2008 12:35pm
Quote (Flatulence @ Mon, Apr 7 2008, 07:24pm)
Hm?


Hij vind je mooi, go for it!
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Apr 7 2008 12:41pm
Quote (Ov2rkill @ Mon, Apr 7 2008, 08:35pm)
Hij vind je mooi, go for it!
Aaah, Dan, wil op het moment niet vreemdgaan.

Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Apr 7 2008 01:13pm
Quote (Flatulence @ Mon, Apr 7 2008, 07:41pm)
Aaah, Dan, wil op het moment niet vreemdgaan.


Partypooper :C
Member
Posts: 854
Joined: Apr 18 2005
Gold: 4.00
Apr 7 2008 01:58pm
Quote (Wuben[NM] @ Sat, Apr 5 2008, 06:30pm)
Onlangs heb ik een nieuwe laptop gekocht waarop standaard Vista geleverd wordt. Ik heb me laten vertellen dat het gebruik van XP voor het spelen van bepaalde spellen superieur is aan XP. Ik vroeg me af hoe ik naar XP kan downgraden of hoe, wellicht nog beter, ik XP naast vista kan installeren.

Hoe kan dat op een officiele manier en wat heb ik daarvoor nodig?

Alvast bedankt,
Ruben


Kijk trouwens wel even of je xp drivers hebt voor jou laptop smile.gif
En als je die niet hebt kan je me jou laptop type wel door pm'en en dan kijk ik rond wink.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll