Quote (Wuben[NM] @ Sat, Apr 5 2008, 06:30pm)
Onlangs heb ik een nieuwe laptop gekocht waarop standaard Vista geleverd wordt. Ik heb me laten vertellen dat het gebruik van XP voor het spelen van bepaalde spellen superieur is aan XP. Ik vroeg me af hoe ik naar XP kan downgraden of hoe, wellicht nog beter, ik XP naast vista kan installeren.
Hoe kan dat op een officiele manier en wat heb ik daarvoor nodig?
Alvast bedankt,
Ruben
Kijk trouwens wel even of je xp drivers hebt voor jou laptop

En als je die niet hebt kan je me jou laptop type wel door pm'en en dan kijk ik rond