☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Omg Deze Ring > Insane
Prev
1
2
3
4
5
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 1418
Replies: 47
Track Topic
cranium-sf
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold
:
201,508.60
#31
Mar 30 2008 08:55am
Quote (�?NNI @ Sat, Mar 29 2008, 07:50pm)
Hier 1.50, 1.60, 2.00, 2.50 of 3.00.
Hangt er toch gewoon vanaf waar je je pint koopt?
in cafe meestal 1.5 uitgang 2.5
zijn zowat de standaart prijzen denk ik
Zompy
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold
:
1,725.00
#32
Mar 30 2008 01:06pm
Jullie gaan een beetje offtopic allenmaal gasten....
mrs.piggy
Member
Posts: 10,102
Joined: Aug 17 2005
Gold
:
8,877.95
#33
Mar 30 2008 02:00pm
Quote (�?NNI @ Sat, Mar 29 2008, 08:50pm)
Hier 1.50, 1.60, 2.00, 2.50 of 3.00.
Hangt er toch gewoon vanaf waar je je pint koopt?
Bij ons is het zo:
Jeugdhuis: 1.10
Praatcafé: 1.30
Tavernes: 1.70-1.80
i_play_nude
Member
Posts: 17,127
Joined: Aug 24 2006
Gold
:
15,190.00
#34
Mar 30 2008 02:04pm
hok ( iets uit het westland:P) 50 cent flesje
Clubs 2 euro zoiets
mrs.piggy
Member
Posts: 10,102
Joined: Aug 17 2005
Gold
:
8,877.95
#35
Mar 30 2008 02:06pm
Quote (PokerStars @ Sun, Mar 30 2008, 09:04pm)
hok ( iets uit het westland:P) 50 cent flesje
Clubs 2 euro zoiets
50 cent per flesje? En het is geen winkel/jeugdbeweging ofzo?
dbNLDarkshadow
Member
Posts: 4,249
Joined: Feb 8 2008
Gold
:
16.00
#36
Mar 30 2008 02:07pm
kroegen vaasje = 2 euro
fluitje = 1.80
uitgaan = klein pleures glas 2.50
CpTJenJen
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold
:
641.00
#37
Mar 30 2008 02:15pm
Quote (dbNLDarkshadow @ Sun, 30 Mar 2008, 21:07)
kroegen vaasje = 2 euro
fluitje = 1.80
uitgaan = klein pleures glas 2.50
vaasje heineken 1.80
brand 2 euro
jupiler = flesje ( drink het nietr dus weet het niet zeker ) 1.60 of 1.80 zowiets
i_play_nude
Member
Posts: 17,127
Joined: Aug 24 2006
Gold
:
15,190.00
#38
Mar 30 2008 03:10pm
Quote (mrs.piggy @ Sun, Mar 30 2008, 09:06pm)
50 cent per flesje? En het is geen winkel/jeugdbeweging ofzo?
uh
het is meer een oude carvavan ofzo die zet je op een leeg veld van iemand thuis of een in kas weet ik het
zijn er zoveel
en het is meer voor vrienden en mensen die wel is langs komen
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#39
Mar 30 2008 03:12pm
Quote (PokerStars @ Sun, 30 Mar 2008, 22:10)
uh
het is meer een oude carvavan ofzo die zet je op een leeg veld van iemand thuis of een in kas weet ik het
zijn er zoveel
en het is meer voor vrienden en mensen die wel is langs komen
dat ken je niet echt laten meetellen..
bij ons thuis is het gratis (voor mij en vrienden)
zo..
i_play_nude
Member
Posts: 17,127
Joined: Aug 24 2006
Gold
:
15,190.00
#40
Mar 30 2008 03:22pm
moet je tog inkopen
ontopic
ik zou nooit geld betalen voor een pixel
Go Back To
Nederlands
Topic List
Prev
1
2
3
4
5
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact