ik wil even mededelen aan iedereen die nog hopeloos zocht voor een oplossing in de hoop op 10fg, nou:
I FOUND IT
of eigelijk techsupport, maar hij doet het iig

ik moest een firm update downloade en installere, dat allemaal op een pc waar hij wel werkte, en dan werd de "USB mode"-optie toegevoegd aan het "instellingen"-menu.
Deze heb ik op msc gezet, en toen werkte het, gelukkig, ik kan eindleijk weer slapen, en jullie ook