d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > De Sansa E260 Mp3 Speler > Kent Iemand Deze?
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Apr 3 2008 05:48am
Quote (zero_cool89 @ Thu, 3 Apr 2008, 07:35)
omruilen voor een nieuwe

omruilen voor een bekend merk speler (zou ik doen)


de speler werkt perfekt, alleen niet op mijn PC
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Apr 8 2008 10:05am
ik wil even mededelen aan iedereen die nog hopeloos zocht voor een oplossing in de hoop op 10fg, nou:
I FOUND IT
of eigelijk techsupport, maar hij doet het iig tongue.gif
ik moest een firm update downloade en installere, dat allemaal op een pc waar hij wel werkte, en dan werd de "USB mode"-optie toegevoegd aan het "instellingen"-menu.
Deze heb ik op msc gezet, en toen werkte het, gelukkig, ik kan eindleijk weer slapen, en jullie ook wink.gif
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Apr 8 2008 10:13am
Quote (Tha_Axid @ Tue, Apr 8 2008, 06:05pm)
ik wil even mededelen aan iedereen die nog hopeloos zocht voor een oplossing in de hoop op 10fg, nou:
I FOUND IT
of eigelijk techsupport, maar hij doet het iig tongue.gif
ik moest een firm update downloade en installere, dat allemaal op een pc waar hij wel werkte, en dan werd de "USB mode"-optie toegevoegd aan het "instellingen"-menu.
Deze heb ik op msc gezet, en toen werkte het, gelukkig, ik kan eindleijk weer slapen, en jullie ook wink.gif
Haha, daar werkte ik dus naar toe ^^

Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Apr 8 2008 10:34am
Quote (Flatulence @ Tue, 8 Apr 2008, 17:13)
Haha, daar werkte ik dus naar toe ^^


maar wat een moeite voor een "mp3" speler.. ik bedoel komop zoiets moet er rechstreeks opstaan tongue.gif vind ik wel zo functioneel
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll