d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Sneeuw, Regen, Storm, Zon??? > Wat Wordt Het Nou...
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold: 132.17
Mar 26 2008 04:54am
Quote (Zened @ Wed, Mar 26 2008, 10:38am)
hehe hier schijnt de zon nu op dit moment hier in overijssel.


alleen het is nog wel fucking koud.


Niet alleen in overijsel, overal denk ik.
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Mar 26 2008 04:57am
Quote (Malakas @ Wed, 26 Mar 2008, 11:54)
Niet alleen in overijsel, overal denk ik.


oja?

look at this! bounce.gif

http://www.weathernews.nl/radar/
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold: 132.17
Mar 26 2008 07:24am
Quote (Zened @ Wed, Mar 26 2008, 11:57am)



Dit is van vandaag? en er lag gisteren hier een pak sneeuw hoor... vraag maar aan andere mensen uit limburg.
Banned
Posts: 3,751
Joined: Mar 27 2008
Gold: 37.51
Warn: 50%
Mar 27 2008 10:24am
Hierde sneeuwde het laatst wel redelijk hard, alleen was het zo weer weg. Anyhoo, ik verlang wel weer naar de zomer hoor. Dat koude kutweer is ook niet alles.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll