Quote (The_Punisher @ Fri, May 5 2006, 03:58pm)
t is toch zo dat als je hem bepaalde tijd op je account hebt staan dat je dan unlimited fg krijgt!
en als dat niet zo is...dan doet ie niets. omdat blizzard/bnet dat dan allang naar buiten had gebracht.
-punisher
Nein, alle rumors zijn leugens en veronderstellingen. Soms zelfs samenzweringen, ik kan me nog herinneren dat er iemand was van een ander forum, die een SoH guide maakte en daardoor zijn SoH's duur kon verkopen toen patch 1.11 net uit was. Hoewel het allemaal gebaseerd was op een leugen en je geen sc of intervention met een random pala aura kon vinden nam iederen het serieus en verkocht hij toch wel mooi zijn SoH's. In het begin kon je ze nog wel verkopen voor kleine leuke dingetjes zoals een lightning skiller ofzo. Ik wist nog wel dat er een game stond: O Soh N Soj... Waar 8 mensen in zaten, die waarschijnlijk allemaal hun SoH wouden verkopen aan de eerste de beste die langs kwam.
Ga pas weer geloven dat de SoH's wat voorstellen zodra 1.12 uit komt en zodra Blizzard er een melding over maakt. (read: not in your lifetime)
- LP