d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Slapste Dii Char In Pvp
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Mar 25 2008 11:24am
Quote (stefan_FFH @ Tue, 25 Mar 2008, 17:57)


Belachelijk filmpje. De druid die je daar ziet kan er geen fuck van. Zijn tegenstanders nog minder.
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Mar 25 2008 11:26am
sorc is de zwakste character. altijd.

100% elemental en elements kunnen ge-absed worden..

sterkste 3 blijven barb/dru/pala

Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Mar 25 2008 11:30am
Quote (Wuben[NM] @ Tue, Mar 25 2008, 06:24pm)
Belachelijk filmpje. De druid die je daar ziet kan er geen fuck van. Zijn tegenstanders nog minder.


ik ben vandaag begonnen met men shaper en d8 zal is kijken of ik een vid kan maken dat was het dus
nou iso tips pls tongue.gif

Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Mar 25 2008 11:40am
de muziek die begint bij 6:33 past er totaal niet bij
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 25 2008 11:44am
reacted

edit, LOL AT ELE ARMOR ^

This post was edited by BadBoyDeGekste on Mar 25 2008 11:45am
Banned
Posts: 22,703
Joined: Aug 27 2006
Gold: 2.23
Warn: 70%
Mar 25 2008 11:54am
assa...a bit from everything, too less from anything (except stun TT)
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 25 2008 11:58am
Quote (DarkRome @ Tue, 25 Mar 2008, 18:54)
assa...a bit from everything, too less from anything (except stun TT)


hybrid is gut man
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Mar 25 2008 01:05pm
Lolz, dit is de 1ste topic (wel van mezelf) die ik is uit lees, en vind het best wel boeiendt hoe iedereen reageert.

-

Post ook nu van elke char welke build je het sterkst en zwakst vind biggrin.gif alleen de Build van een char smile.gif

Edit : wel beter dat deze topic gewoon Ontopic blijft en geen spam (kijken of iedereen nu dit dit leest ook ontopic blijft wink.gif)

This post was edited by tenshinhan on Mar 25 2008 01:06pm
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Mar 25 2008 01:26pm
Quote (tenshinhan @ Tue, 25 Mar 2008, 20:05)
Lolz, dit is de 1ste topic (wel van mezelf) die ik is uit lees, en vind het best wel boeiendt hoe iedereen reageert.

-

Post ook nu van elke char welke build je het sterkst en zwakst vind biggrin.gif alleen de Build van een char smile.gif

Edit : wel beter dat deze topic gewoon Ontopic blijft en geen spam (kijken of iedereen nu dit dit leest ook ontopic blijft wink.gif)


nec... nocare build

die dingen deugen niet..
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Mar 25 2008 01:28pm
Quote (tenshinhan @ Tue, Mar 25 2008, 07:05pm)
Lolz, dit is de 1ste topic (wel van mezelf) die ik is uit lees, en vind het best wel boeiendt hoe iedereen reageert.

-

Post ook nu van elke char welke build je het sterkst en zwakst vind biggrin.gif alleen de Build van een char smile.gif

Edit : wel beter dat deze topic gewoon Ontopic blijft en geen spam (kijken of iedereen nu dit dit leest ook ontopic blijft wink.gif)


betekend dat, dat je andere topics niet door jou word bekeken en mensen moeite doen om te posten voor niks?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll