d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hoe Heb Jij Dit Paasweekend Doorgemaakt? > Vertel Je Verhalen
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 25 2008 06:36pm
Quote (Zened @ Tue, 25 Mar 2008, 10:13)
kort maar krachtig:P


jep ^^
Member
Posts: 10,111
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Mar 26 2008 12:34am
Gaan eten met de ganse familie, en 's avonds naar een fuifje geweest, niks speciaals gedaan dus. smile.gif
Banned
Posts: 3,751
Joined: Mar 27 2008
Gold: 37.51
Warn: 50%
Mar 27 2008 10:18am
Gewoon wat rokend achter de pc gezeten. En ik blow al een hele tijd niet meer.
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Mar 27 2008 01:53pm
arjo, jij weet hoe ik het weekend doorgemaakt heb biggrin.gif

was gezellig
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Mar 27 2008 01:54pm
Quote (Hellskin @ Thu, 27 Mar 2008, 20:53)
arjo, jij weet hoe ik het weekend doorgemaakt heb biggrin.gif

was gezellig


ohmy.gif niet alleen arjo weet het ohmy.gif ohmy.gif

ik weet ook dat jij die rotterdamse ( ik weet niet meer hoe je het noemde ) types hebt laten zien wat pitten is met een schouder blessure..
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 27 2008 01:54pm
Bij familie geweest tongue.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll