d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Een Poll, Alweer > Kom Allemaal Stemmen! :d
Prev1234
Closed New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Mar 25 2008 10:47am
Quote (DickDale @ Tue, Mar 25 2008, 04:56pm)
dus jij vind niet dat anderen het voor de rest verzieken?
heb jij al gesoliciteerd voor spam-kontlikker? homo
ga maar weer meteen zeiken om alleen iemands mening :S
mensen zoals jij zouden beter moeten weten

de PS is ook op jou van toepassing

en trouwens, een betere community zou leuker zijn

dit is me laatste keer op NL forum, kweenie wat het is maar er word ALLEEEN maar gespamd, gezeken en mensnen afgekraakt
mensen doe is normaal FFS wat is jullie probleem dat er overal commentaar op geleverd moet worden, kan verdomme niet eens normaal je mening geven zonder dat er zo'n
psycho je begint af te blaffen... jammer maar helaas.
door mensen zoals jou schaam ik me dat ik ook nederlands ben


Schaam jij je maar rot, maar mij zal je geen topic zien maken met 'stomme noorderlingen' in de titel
Wat jij doet valt niet onder de categorie 'mening geven' maar eerder onder 'hoe kan ik het best iemand op stang jagen' of 'fuck off bitches'

Aja ik ben geen nederlander, racist
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 25 2008 11:10am
Quote (Apachai @ Tue, 25 Mar 2008, 17:04)
Heb je dat nu pas door?

En schaam je maar lekker voor je ras, ik ben er trots op..
Maar hier zitten alleen maar mensen die zich vervelen en het leuk vinden andere belachelijk te maken xD

Edit: Vote : 10 icon_pointr.gif Dutch forum zuigt maar trade forums zijn cker chill


lol het nederlandse ras........

hehahahuhuhihi ^^^^
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234
Closed New Topic New Poll