d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Amazones Ownen Het Hardst? > Waar Of Niet Waar?
Prev12345611Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 7,486
Joined: Feb 17 2005
Gold: 3,997.01
Mar 26 2008 11:54am
Elke char heeft zijn plus en minpunten. Equipment maakt de char, de een kost wat meer dan de ander. Elke char kan 'ownen'. Het is maar wat je zelf leuk vind en hoe handig je met de toetsenbord bent.
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Mar 26 2008 12:36pm
Quote (Soeki @ Wed, 26 Mar 2008, 18:54)
Elke char heeft zijn plus en minpunten. Equipment maakt de char, de een kost wat meer dan de ander. Elke char kan 'ownen'. Het is maar wat je zelf leuk vind en hoe handig je met de toetsenbord bent.


alle chars kunnen ownen, behalve sorc*

als we het over puur bm hebbe that is..
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Mar 26 2008 01:07pm
Quote (Soeki @ Wed, 26 Mar 2008, 18:54)
Elke char heeft zijn plus en minpunten. Equipment maakt de char, de een kost wat meer dan de ander. Elke char kan 'ownen'. Het is maar wat je zelf leuk vind en hoe handig je met de toetsenbord bent.


eerder met je muis
Member
Posts: 8,463
Joined: Jun 13 2007
Gold: 2.00
Mar 26 2008 01:16pm
Quote (JurK. @ Wed, Mar 26 2008, 06:36pm)
alle chars kunnen ownen, behalve sorc*

als we het over puur bm hebbe that is..


max blizz soso (or christmas es/bliz) die pwn je nie ook al abs je nog zo hard
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Mar 26 2008 03:38pm
Quote (c0me @ Wed, 26 Mar 2008, 20:16)
max blizz soso (or christmas es/bliz) die pwn je nie ook al abs je nog zo hard


tis duidelijk dat je nog nooit iemand ben tegengekomen die ECHT kan absen smile.gif
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Mar 26 2008 03:49pm
Quote (JurK. @ Wed, 26 Mar 2008, 22:38)
tis duidelijk dat je nog nooit iemand ben tegengekomen die ECHT kan absen smile.gif


precies want over een bebaalde abs krijg je life bij van die dmg^^
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Mar 26 2008 11:48pm
Quote (Zened @ Mon, Mar 24 2008, 07:57pm)
al gauw 200 fgs? dan heb je wel een nooby ama! ik denk een goeie zo 3/4 k fgs kost..


3/4 INV ja
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 27 2008 12:28am
Quote (CpTJenJen @ Wed, 26 Mar 2008, 22:49)
precies want over een bebaalde abs krijg je life bij van die dmg^^


Jah, 1x zag ik een fire ab's, die ownde de fire soso te makkelijk tongue.gif
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Mar 27 2008 06:55am
Quote (Zompy @ Thu, Mar 27 2008, 07:28am)
Jah, 1x zag ik een fire ab's, die ownde de fire soso te makkelijk tongue.gif


hotspurs is opzich al genoeg om fire soso te irriteren
en als je dan nog zo'n saai chargechar hebt...
Member
Posts: 8,463
Joined: Jun 13 2007
Gold: 2.00
Mar 27 2008 06:58am
hoe wil je goede dmg doen + 14k blizz soso of zo te absen ??
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345611Next
Add Reply New Topic New Poll