d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ik Zit Verdomme Al Ruim 6 Weken Zonder Internet > Arg!@#!&%!&#^
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Mar 23 2008 12:56pm
Quote (Sjaakje007 @ Sun, Mar 23 2008, 06:44pm)
je liet gewoon even zien dat jij heel goed bent met barbarians wink.gif
kan toch


ik speel al vanaf de release diablo II. ik heb meer dan 100 builds uitgeprobeerd & uitgewerkt.

Ik heb nog NOOIT een barb gemaakt. (met uitzondering van mules, maar dat zijn geen builds)

best raar eigenlijk wink.gif
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Mar 23 2008 01:12pm
Quote (Hellskin @ Sun, 23 Mar 2008, 19:56)
ik speel al vanaf de release diablo II. ik heb meer dan 100 builds uitgeprobeerd & uitgewerkt.

Ik heb nog NOOIT een barb gemaakt. (met uitzondering van mules, maar dat zijn geen builds)

best raar eigenlijk wink.gif


dan zal je er mss wel een hekel aan hebben?
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Mar 23 2008 01:24pm
Quote (CpTJenJen @ Sun, Mar 23 2008, 07:12pm)
dan zal je er mss wel een hekel aan hebben?


hekel is een groot woord. Een barbbuild heeft me simpelweg nog nooit geboeid.
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Mar 23 2008 01:44pm
Gedag!
Member
Posts: 1,785
Joined: Mar 16 2008
Gold: 9.00
Mar 24 2008 12:41pm
Quote (Hellskin @ Sun, 23 Mar 2008, 09:34)
Tis best hard, cold-turkey afgekickt van het internetten.

ik moest van de ene op de andere dag ineens verhuizen. opzich was het geen probleem (heb best veel geluk gehad.... heb nu een aller aardigst huisje voor bijna niks)
alleen ik lig nu al weken overhoop met enerzijds m'n provider waar ik ruim een maand geleden een abonnement afgesloten heb en anderzijds KPN (voor de nietnederlanders: het grootste & oudste telecombedrijf van nederland) getouwtrek tussen bijde partijen zorgt voor de ene vetraging na de ander.

je weet pas wat je mist als je het nietmeer hebt.


Arg wink.gif


Klote voor je man tongue.gif
Maar als je geen internet hebt, hoe kun je dan posten? smile.gif
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Mar 24 2008 12:44pm
Quote (I_Have_Many_friends @ Mon, 24 Mar 2008, 19:41)
Klote voor je man tongue.gif
Maar als je geen internet hebt, hoe kun je dan posten? smile.gif


omg jullie zijn echt allemaal zo dom..

hij zit gewoon bij iemand anders thuis ff op d2jsp...
Member
Posts: 4,545
Joined: Feb 6 2006
Gold: 1,724.80
Mar 24 2008 02:30pm
hehe, je maakt nu mee wat ik 2 jaar lang mee moest maken....

geen internet sux
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Mar 24 2008 02:33pm
Quote (PYF_Secret @ Mon, 24 Mar 2008, 21:30)
hehe, je maakt nu mee wat ik 2 jaar lang mee moest maken....

geen internet sux


ga dan op het draadloos internet van de buurman:P dat doe ik ook wel is tongue.gif als ik geen internet heb.
Member
Posts: 4,545
Joined: Feb 6 2006
Gold: 1,724.80
Mar 24 2008 02:35pm
Quote (Zened @ Mon, 24 Mar 2008, 22:33)
ga dan op het draadloos internet van de buurman:P dat doe ik ook wel is tongue.gif als ik geen internet heb.


ik had het eerste halfjaar simpelweg mijn pc niet :S moest noodgedwongen afkicken van 15 uur/dag d2....
daarna verhuist en in de buurt geen draadlose netwerken... nu woon ik ruim 3 weken op mezelf en heb weer internet wink.gif

alleen nu een stomme 14 dagen bnet ip ban :S

edit : tPYFout

This post was edited by PYF_Secret on Mar 24 2008 02:35pm
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 25 2008 01:45pm
Quote (Zened @ Mon, 24 Mar 2008, 21:33)
ga dan op het draadloos internet van de buurman:P dat doe ik ook wel is tongue.gif als ik geen internet heb.


Jah, helaas kan ie zn internet ook uitzetten.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll