Quote (Zened @ Mon, 24 Mar 2008, 22:33)
ga dan op het draadloos internet van de buurman:P dat doe ik ook wel is

als ik geen internet heb.
ik had het eerste halfjaar simpelweg mijn pc niet :S moest noodgedwongen afkicken van 15 uur/dag d2....
daarna verhuist en in de buurt geen draadlose netwerken... nu woon ik ruim 3 weken op mezelf en heb weer internet

alleen nu een stomme 14 dagen bnet ip ban :S
edit : tPYFout
This post was edited by PYF_Secret on Mar 24 2008 02:35pm