d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wiet & Hasj > Welke Soorten Hou Jij Van?
Prev12345614Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Mar 23 2008 01:04pm
Quote (CorvX @ Sun, Mar 23 2008, 06:15pm)
Hm ja klinkt wel als een uitspraak van mij ja.
Maar ben een beetje verandert 't laatste jaar, heb nu een baan en verdien niet veel maar genoeg.
Drugs heb ik opgegeven behalve blowen, dus slaap ook meer.


ik kan de dikke glimlag die zojuist opkomt niet onderdrukken.

leuk he, volwassen worden?




ik ben wat dat betreft ook aardig veranderd.
mn opvattingen zijn een stuk genuanceerder en de scherpe randjes zijn er zeker wel vanaf.
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Mar 23 2008 03:15pm
Quote (Hellskin @ Sun, 23 Mar 2008, 20:04)

leuk he, volwassen worden?



Dat valt wel wat mee hehe, ik vindt het nog steeds super leuk om bij concertjes de pit in te springen.
Drinken hou ik ook nog van, maar iets minder.

Dus op zich ben ik nog 't zelfde, alleen wat voorzichtiger mischien? Maar niet volwassen. tongue.gif

Edit:

Ik ga helemaal offtopic, dus ik zal mijn lijstje nog eens invullen met andere lekkere soorten ofzo.


Wiet soort: Sneeuwwitje is ook heel fijn, heel zoet.
Hasj soort: Echte Kasjmir hasj,haast niet te krijgen maar het is een opium hasj.

This post was edited by CorvX on Mar 23 2008 03:19pm
Member
Posts: 2,079
Joined: Jan 9 2007
Gold: 120.00
Mar 24 2008 07:42am
W D for LIFE

Verse nederlandse groenten biggrin.gif doe mij maar super haze, bubblegum, blondie, AK47 of Jack Harrer. of als je kock out wilt, Intensive care smile.gif (kan je in Adam halen maar ben de naam van de shop vergeten sad.gif )
zijn nog wel meer soorten lekkere wiet, maar kan ze niet allemaal noemen ^^
vaak bij de shop vraag ik gewoon om een zak goeie wiet en ik heb tot nu altijd me zin gekregen smile.gif

Hash haal ik bijna nooit, some wel lekker als k zin heb in een joint maar niet de volgende ochtend zo brak wil wakker worden als k er vroeg uit moet...

Als ik een blunt haal haal ik wel altijd hash wink.gif lekker €10 wiet en €5 hash in 1 blunt wink.gif jamaican rum natuurlijlk....

goeie hash? geen ID, ik haal tabizla, special of caramello



nu ga ik naar de shop, k begin trek te krijgen happy.gif

This post was edited by DickDale on Mar 24 2008 07:53am
Member
Posts: 55
Joined: Feb 22 2008
Gold: 13.00
Mar 24 2008 09:53am
nou ik ben els, en ik ben fan van MAROK HASJ
JACK HERRER

tevens spuit ik redelijk vaak heroïne
Member
Posts: 854
Joined: Apr 18 2005
Gold: 4.00
Mar 24 2008 09:54am
Quote (PuppeTryOfThePenis @ Mon, Mar 24 2008, 05:53pm)
nou ik ben els, en ik ben fan van MAROK HASJ
                                                    JACK HERRER

tevens spuit ik redelijk vaak heroïne


Wat ben jij cool zeg..

Zelf vindt ik Purple haze & White widow wel fijn smile.gif
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Mar 24 2008 09:59am
Quote (Shinobi-tlo @ Mon, Mar 24 2008, 03:54pm)
Wat ben jij cool zeg..

Zelf vindt ik Purple haze & White widow wel fijn smile.gif


purple haze cool.gif
Member
Posts: 10,552
Joined: Jul 7 2007
Gold: 901.70
Mar 24 2008 10:00am
1. Hasj
2. PP / WW
3. ZeroZero
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 27 2008 01:17am
Quote (Hellskin @ Sun, 23 Mar 2008, 20:04)
ik kan de dikke glimlag die zojuist opkomt niet onderdrukken.

leuk he, volwassen worden?




ik ben wat dat betreft ook aardig veranderd.
mn opvattingen zijn een stuk genuanceerder en de scherpe randjes zijn er zeker wel vanaf.


ofwel j ebent een ouwe saaie zak geworden..

het liefst rook ik wiet, maaar ben totaal niet vies van hasj.

een vriend van me doet kweken dus weet niet echt namen happy.gif
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Mar 27 2008 06:23am
Ik heb me maandag hier nog eens door laten verleiden!
10 maal trekken in een totaal van 12 uur en ik was misschien een uurtje nuchter ofzo.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 27 2008 07:47am
Quote (Ov2rkill @ Thu, 27 Mar 2008, 13:23)
Ik heb me maandag hier nog eens door laten verleiden!
10 maal trekken in een totaal van 12 uur en ik was misschien een uurtje nuchter ofzo.


nice
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345614Next
Closed New Topic New Poll