Quote (BadBoyDeGekste @ Fri, 21 Mar 2008, 17:08)
Quote (Kanni @ Fri, 21 Mar 2008, 13:58)
Mannen beoordelen op basis van uiterlijk, laat ik over aan homoseksuelen.
omntkenningsfase zeker..
en anders ben je behoorlijk zielig bezig
Wat ontken ik?
Ik ben hetero, het spijt me. Voor getepelpiercete en/of getatoeëerde hoveniers maak ik geen uitzondering.
Ik zou graag vragen wat me 'behoorlijk zielig' maakt, maar omdat mijn hoop op een intelligent antwoord al 'n tijdje onbestaande is, maakt het niet veel uit of je nog reageert.