d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Alvast !
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 21 2008 03:22am
Quote (BadBoyDeGekste @ Fri, 21 Mar 2008, 09:31)
................................................................. neee echt waar joh?


Nee.
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Mar 21 2008 04:01am
Quote (mrs.piggy @ Thu, Mar 20 2008, 08:33pm)
Vrolijk Pasen !




oO dit konijntje wil ik wel tegen komen in men tuin ohmy.gif

btw : vrolijk pasen aan allen biggrin.gif

This post was edited by cranium-sf on Mar 21 2008 04:02am
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 21 2008 06:05am
Quote (tenshinhan @ Thu, Mar 20 2008, 10:44pm)
Maarjah met debielen werken is wel leuk, kan je tenminste mee lachen.


Ja, rustig een cigaretje roken, en als je 'm dan weggooit vreten ze 'm op.
Wazige mensen.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 21 2008 06:23am
Quote (Skulvar @ Fri, 21 Mar 2008, 13:05)
Ja, rustig een cigaretje roken, en als je 'm dan weggooit vreten ze 'm op.
Wazige mensen.


lol? wtf!
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 21 2008 07:10am
Quote (BadBoyDeGekste @ Fri, Mar 21 2008, 01:23pm)
lol? wtf!


Nee, is echt.
Een aantal jaren terug moesten wij voor levensbeschouwing "maatschappelijke stage" doen.
Moesten we ergens een aantal uur meelopen met een beroep waarmee je mensen helpt (Vrijwel alles dus)

Een maat van mij had ons toen opgegeven om een dag mee te lopen bij een activiteiten dag voor debielen, en toen stonden wij daar buiten te roken en kwam er zon begeleider naar ons toe die zei dat we alleen mochten roken op plekken waar van de speciale palen stonden om de peuken in te donderen, omdat anders die jostis ze op zouden eten.
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Mar 21 2008 07:46am
Quote (JurK. @ Thu, Mar 20 2008, 09:43am)
whahah XD

vrolijke paasdagen en vergrijp je nie aan de alcohol ^^


ROFL!
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 21 2008 08:12am
Quote (stefan_FFH @ Fri, Mar 21 2008, 02:46pm)
ROFL!


Zatte konijnen! biggrin.gif
Member
Posts: 802
Joined: Aug 22 2007
Gold: 20.00
Mar 21 2008 11:23am
Quote (Skulvar @ Fri, Mar 21 2008, 01:10pm)
Nee, is echt.
Een aantal jaren terug moesten wij voor levensbeschouwing "maatschappelijke stage" doen.
Moesten we ergens een aantal uur meelopen met een beroep waarmee je mensen helpt (Vrijwel alles dus)

Een maat van mij had ons toen opgegeven om een dag mee te lopen bij een activiteiten dag voor debielen, en toen stonden wij daar buiten te roken en kwam er zon begeleider naar ons toe die zei dat we alleen mochten roken op plekken waar van de speciale palen stonden om de peuken in te donderen, omdat anders die jostis ze op zouden eten.


wtf, en waar was dat ergens?..
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll