d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Wat Vind Jij Het Beste Voorbehoedsmiddel > Of: "wat Gebruikt Jouw Vriendin?"
Prev12345613Next
Closed New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 19 2008 09:53am
Quote (Wuben[NM] @ Wed, 19 Mar 2008, 16:38)
Wat een kankervette disses. Zelfs al ben ik pro-Wemy, dan zou ik nog, objectief gezien, hem de laatste paar rondes geven.

Sorry, Eric, ga maar weer 8 mile kijken.


wat denk je dat ik er om geef wat jij denkt wuben

zijn jullie samen een stelletje?

en tha axid anuslikken is niet normaal sorry sad.gif

en fijn dat ik geen random ben en miss wel meer dan die 20% smile.gif

kvoelde me in iedergeval vereerd.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Mar 19 2008 09:58am
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, 19 Mar 2008, 17:53)
wat denk je dat ik er om geef wat jij denkt wuben

zijn jullie samen een stelletje?

en tha axid anuslikken is niet normaal sorry sad.gif

en fijn dat ik geen random ben en miss wel meer dan die 20% smile.gif

kvoelde me in iedergeval vereerd.


Het heeft vrij weinig met anuslikken te maken.

(let op de regels ertussen, en niet de spaties, zoals je ze eerder noemde)

Het heeft ermee te maken dat vrijwel iedereen zich hier ergert aan jouw domme posts.

Jij bent de enige die nog steeds denkt dat je grappig en gewenst bent.

Ik moet je teleurstellen, niemand, maar dan ook niemand vindt het.

Ja, Apachai wel, maar dat is een rare helikopter die claimt het vrouwelijke geslacht te hebben.

Ofwel, mijn advies aan jou: ga hier maar gauw weg.

Wellicht kun je een boek lezen.

Je hebt soms boeken met grote letters in de bibliotheek.

Mijn moeder leent die ook wel eens, als de normale versie uitgeleend is.

Een aanrader is 'Knielen op een bed violen' van Jan Siebelink.

Het zal een feest der herkenning voor je zijn.

Is ook een toneelstuk van trouwens.

Ben niet dol op toneel, maar was laatst naar cirque du soleil geweest.

Samen met mijn vriendin.

Dat brengt mij terug on-topic: condooms zijn hinderlijke ondingen. Waarom staat sterilisatie er niet als optie tussen?
Member
Posts: 9,144
Joined: Feb 26 2005
Gold: 774.55
Mar 19 2008 10:01am
Mijn vriendin slikt de pil.
Daar gaat mijn voorkeur ook naar uit.
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Mar 19 2008 10:58am
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Mar 19 2008, 02:52pm)
hahahhahahahshaha

zorg eerst maar is dat je een vrouw kan krijgen..


dat heeft tog niks met mijn keuze te maken hovenier.
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Mar 19 2008, 02:52pm)


spatie ertussen leest makkelijker miss niet voor jouw maar voor mij wel


het zijn trouwens altijd dezelfde anuslikkers hier die "voor mekaar* op komen en geen andere reden.

naja ik zal het nog een keer zeggen voor alle stomme randebielen die niet kunnen lezen

LET NIET OP MIJN POSTS

het zijn WITREGELS, GEEN SPATIES zulke dingen leer je op de grotenmensenschool bij nederlands.
en je moet wel kankerscheel zijn als je beter leest met witregels ertussen.
ik zou zeggen, ga verder met je grasmaaicurses tot het weer carnaval is. zo zal je het nog ver schoppen in het leven.

This post was edited by Wasbeertje on Mar 19 2008 10:58am
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Mar 19 2008 11:00am
t liefst de pil, maar ik ga er nie vanuit dat n meisje aan de pil is alsk met r mee nr huis ga, drm altijd n condoom bij..
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 19 2008 11:10am
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Mar 19 2008, 01:18pm)
als een dronke idioot je op straat aanspreekt ga je er dan ook serieus op in?


Ah, je vergelijkt jezelf al met een dronken idioot, je begint het te begrijpen! biggrin.gif
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Mar 19 2008 11:19am
Quote (Zompy @ Wed, Mar 19 2008, 04:20pm)
Tja, laten we het daar is over hebben. Wie is er zo ziek om tegen voorbehoed'smiddelen te zijn? dan ben je toch gek?


Daarvoor moeten ze niet ziek zijn, is het een onenighter of iemand die ik nog niet lang ken probeer ik altijd een condoom bij te hebben.
Als je een vast lief hebt dan zou het al erg zijn om een condoom te gebruiken imo.

This post was edited by Ov2rkill on Mar 19 2008 11:19am
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 19 2008 11:24am
Quote (Ov2rkill @ Wed, 19 Mar 2008, 18:19)
Daarvoor moeten ze niet ziek zijn, is het een onenighter of iemand die ik nog niet lang ken probeer ik altijd een condoom bij te hebben.
Als je een vast lief hebt dan zou het al erg zijn om een condoom te gebruiken imo.


Lol wtf, ik snap je niet.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 19 2008 11:27am
Quote (Skulvar @ Wed, 19 Mar 2008, 18:10)
Ah, je vergelijkt jezelf al met een dronken idioot, je begint het te begrijpen! biggrin.gif


niet echt ohmy.gif

weetje wuben ik word er moe van mezelf te blijven herhalen dus dat ga ik ook niet doen...

een advies voor jouw *zucht*

zoek een leven als je alles hier zo serieus neemt zoals je nu doet "+1 btw"

toneel is ook niets voor mij sleep4.gif sorry, leuk dat jij het leuk vind.

en omg ik gebruikte een verkeerd woordje wat eruug.. als ik jouw was zou ik er een boek over schrijven.. in extra grootte letters heeft je moeder weer iets te lezen.. wat ik heb heeft niets met lettergrootte te maken

en eduardus bij jouw is het wit bij mij zwart het blijven spaties lol..

Quote (Zompy @ Wed, 19 Mar 2008, 18:24)
Lol wtf, ik snap je niet.


dat je een vaste vriendin beter kan vertrouwen dan iemand die je net 5 minuten kent -.-

This post was edited by BadBoyDeGekste on Mar 19 2008 11:28am
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Mar 19 2008 11:29am
tatooage heb je al, nu nog geen baan vinden als je groot bent en je word later een stereotype woonwagen vetlap.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345613Next
Closed New Topic New Poll