d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Donor Met Lichaamsdelen > Jah
Prev12345612Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 19 2008 01:40am
Quote (Zompy @ Wed, 19 Mar 2008, 08:18)
LOL


hahaha ja als je nier nog niet uit gegroeid is...

wtf?
Member
Posts: 854
Joined: Apr 18 2005
Gold: 4.00
Mar 19 2008 08:21am
Heb er zelf verder nooit echt over na gedacht maar heb wel gekozen voor: (Ik ben geen donor maar andere moeten mij wel doneren) Verander het woord moeten liever na mogen. niks is verplicht natuurlijk wink.gif
Overgens schrijf ik me misschien wel in als donor.. bedoel als ik dood ben heb ik er toch niks meer aan & als ik iemand anders er mee kan helpen is het alleen maar mooi biggrin.gif tenminste nog iets bereikt in mijn dood tongue.gif
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 19 2008 09:18am
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, 19 Mar 2008, 08:40)
hahaha ja als je nier nog niet uit gegroeid is...

wtf?


Tja...
btw: je sig is 2 lines to groot
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Mar 19 2008 09:37am
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, 19 Mar 2008, 09:40)
hahaha ja als je nier nog niet uit gegroeid is...

wtf?


Ooit wel eens over nagedacht dat kinderen ook organen nodig kunnen hebben?
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 19 2008 09:55am
Quote (Wuben[NM] @ Wed, 19 Mar 2008, 16:37)
Ooit wel eens over nagedacht dat kinderen ook organen nodig kunnen hebben?


ik denk niet zo vaak na sorry ik ben hier alleen maar voor de +1's

snap je dat nu nog steeds niet, Wuben.

en Zompy ik ben hier al ff wat langer member en weet dat zelf ook wel -.-....

mja je krijgt eerst een pm als een mod het ziet en dan pas verander ik het wel..
Member
Posts: 9,144
Joined: Feb 26 2005
Gold: 774.55
Mar 19 2008 10:03am
Ik ben geen donor. Vind dat er iets tegenover moet staan.
Een geldkoffer ofzo.
Member
Posts: 9,144
Joined: Feb 26 2005
Gold: 774.55
Mar 19 2008 10:07am
Zompy

Report PostQuote Top #33 Wed, 19 Mar 2008, 17:18

Group: Members
Posts: 5,853
Joined: Sep 16 2007
Contact:
Gold: 654.01
Trader: Trusted
Guild: V.I.P
Warn: 0%


Quote (Zompy @ Wed, 19 Mar 2008, 17:18)
Tja...
btw: je sig is 2 lines to groot


You've earned it boy...
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 19 2008 10:56am
Quote (Zompy @ Wed, Mar 19 2008, 04:18pm)
Tja...
btw: je sig is 2 lines to groot


Tja...
btw:dat was puur spam.
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 19 2008 11:22am
Quote (xycho2d @ Wed, 19 Mar 2008, 17:07)
Zompy
http://www4.slikomat.com/08/0308/na8-123.gif
Report PostQuote Top #33 Wed, 19 Mar 2008, 17:18

Group: Members
Posts: 5,853
Joined: Sep 16 2007
Contact:  http://forums.d2jsp.org/images/on.gif
Gold:
654.01 http://forums.d2jsp.org/images/gold3.gif
Trader:
Trusted
Guild: V.I.P
Warn: 0%




You've earned it boy...


Ik waarschuw hem alleen.... is dat erg?
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 19 2008 11:33am
Quote (Zompy @ Wed, 19 Mar 2008, 18:22)
Ik waarschuw hem alleen.... is dat erg?


Group: Members
Posts: 5,856
Joined: Sep 16 2007

Group: Members
Posts: 14,400
Joined: Apr 4 2006

ik ben niet echt nieuw hier ohmy.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345612Next
Add Reply New Topic New Poll