Quote (Demonsangel @ Tue, Mar 18 2008, 08:14pm)
Heeft nog maar 60% dus zou me verbazen.
Dat het dat rotjoch is lijkt me logischer.
Forumsletje = dat rotjoch
Flatulence = Xepo
Wasbeertje = Eduard nog steeds
ZenedIsLosered = De man die accounts verstopt in zijn account jo
Remy, nog nooit gezien dat Xepo een nieuw account aanmaakt omdat hij een dagje weg is. Hij heeft ook maar ~6 accounts gehad tot nu toe, geloof ik.