d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Techtonik > Geef Je Mening
Prev12345612Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 18 2008 02:13pm
Quote (WemyNM @ Tue, 18 Mar 2008, 21:08)
Xepo?

Ik kan het niet meer bijhouden...


Ik ook niet, ben je het niet zelf? tongue.gif
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Mar 18 2008 02:14pm
Quote (WemyNM @ Tue, Mar 18 2008, 09:08pm)
Xepo?

Ik kan het niet meer bijhouden...


Heeft nog maar 60% dus zou me verbazen.
Dat het dat rotjoch is lijkt me logischer.
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 18 2008 02:16pm
Quote (Demonsangel @ Tue, 18 Mar 2008, 21:14)
Heeft nog maar 60% dus zou me verbazen.
Dat het dat rotjoch is lijkt me logischer.


Wie is "dat" rotjoch?
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Mar 18 2008 02:18pm
Quote (Demonsangel @ Tue, 18 Mar 2008, 21:14)
Heeft nog maar 60% dus zou me verbazen.
Dat het dat rotjoch is lijkt me logischer.


Ja, maar hij had eerder deze dag nog 50, als ik het goed herinner. Dus wellicht dat die een dag gebanned is op die andere account.
Nou goed, vroeg het me slechts af, denk dat ik deze nacht wel kan slapen.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Mar 18 2008 02:44pm
Quote (WemyNM @ Tue, 18 Mar 2008, 22:18)
Ja, maar hij had eerder deze dag nog 50, als ik het goed herinner. Dus wellicht dat die een dag gebanned is op die andere account.
Nou goed, vroeg het me slechts af, denk dat ik deze nacht wel kan slapen.


Xepo herken je vrij gemakkelijk. Xepolite was gangster samen met zijn BvC vriendje in strategy.
Member
Posts: 10,113
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Mar 18 2008 02:45pm
Ik heb het zaterdag geprobeerd met een vriend van mij, ons grandioos belachelijk gemaakt natuurlijk. tongue.gif
En jumpen kon ik ook al niet, ochja, ik ben niet echt een danstalent (als je die dingen dansen kunt noemen), zolang ik me maar amuseer ben ik tevreden.
Banned
Posts: 13
Joined: Mar 18 2008
Gold: 0.00
Mar 18 2008 02:48pm
Quote (Demonsangel @ Tue, Mar 18 2008, 08:14pm)
Heeft nog maar 60% dus zou me verbazen.
Dat het dat rotjoch is lijkt me logischer.


Forumsletje = dat rotjoch
Flatulence = Xepo
Wasbeertje = Eduard nog steeds
ZenedIsLosered = De man die accounts verstopt in zijn account jo

Remy, nog nooit gezien dat Xepo een nieuw account aanmaakt omdat hij een dagje weg is. Hij heeft ook maar ~6 accounts gehad tot nu toe, geloof ik.
Banned
Posts: 25
Joined: Mar 18 2008
Gold: 0.00
Mar 18 2008 02:50pm
Quote (ZenedIsLosered @ Tue, Mar 18 2008, 08:48pm)
Forumsletje = dat rotjoch
Flatulence = Xepo
Wasbeertje = Eduard nog steeds
ZenedIsLosered = De man die accounts verstopt in zijn account jo

Remy, nog nooit gezien dat Xepo een nieuw account aanmaakt omdat hij een dagje weg is. Hij heeft ook maar ~6 accounts gehad tot nu toe, geloof ik.


Je denkt dat ik Gehawk ben?

lolololol

Je weet duidelijk niet hoe de multi stamboom in elkaar zit

Geloof me er zitten personen bij waarbij je het niet zou verwachten ^^
Banned
Posts: 13
Joined: Mar 18 2008
Gold: 0.00
Mar 18 2008 02:53pm
Quote (Forumsletje @ Tue, Mar 18 2008, 08:50pm)
Quote (ZenedIsLosered @ Tue, Mar 18 2008, 08:48pm)
Forumsletje = dat rotjoch
Flatulence = Xepo
Wasbeertje = Eduard nog steeds
ZenedIsLosered = De man die accounts verstopt in zijn account jo

Remy, nog nooit gezien dat Xepo een nieuw account aanmaakt omdat hij een dagje weg is. Hij heeft ook maar ~6 accounts gehad tot nu toe, geloof ik.

Je denkt dat ik Gehawk ben?

lolololol

Je weet duidelijk niet hoe de multi stamboom in elkaar zit

Geloof me er zitten personen bij waarbij je het niet zou verwachten ^^


Ik denk dat je een rotjoch bent, meer niet =O
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Mar 18 2008 02:58pm
Quote (CpTJenJen @ Tue, Mar 18 2008, 05:59pm)
ken het niet.. word wss gehyped dus haat ik het.. zal de muziek zowiesow wel niet leuk vinden.


ja als he gyped wordt is er inderdaad egen drol meer aan
zo is jumpen ook gestorven

op een geven moment zag ik een winkel reclamen maken voor jump broeken toen dacht i kecht omfg

ik hoop dat dit weer snel weg is

wat een kut dans btw
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345612Next
Add Reply New Topic New Poll