d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Lol Edu *uitleg*
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll
Banned
Posts: 25
Joined: Mar 18 2008
Gold: 0.00
Mar 18 2008 02:48pm
Ik denk dat ik maar heel mijn multi geschiedenis ga onthullen want volgens mij snapt niemand meer wie wie is tongue.gif

Vind het wel grappig eigenlijk

D2jsp soap ^^
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Mar 19 2008 12:33am
Quote (Wasbeertje @ Tue, Mar 18 2008, 06:07pm)
je doet jezelf voor als een meisje man schiet jezelf ff door je hoofd heen ofzo.

en ga nou niet zeggen dat hier niemand zit die geen condoom in zijn portemonee bewaard. bij mij is die condoom dan van het merk durex.


ik heb nooit een condoom op zak ...
^^ elk meisje dat ik ken neemt de pil/prikpil/staafje/spiraal etc...
condooms zijn niet meer IN wink.gif
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 19 2008 01:12am
Quote (Falkerakatim @ Wed, Mar 19 2008, 07:33am)
ik heb nooit een condoom op zak ...
^^ elk meisje dat ik ken neemt de pil/prikpil/staafje/spiraal etc...
condooms zijn niet meer IN wink.gif


Rot op met je ontopic spam, het ging over multis. ¬¬
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 19 2008 01:20am
Quote (Falkerakatim @ Wed, 19 Mar 2008, 07:33)
ik heb nooit een condoom op zak ...
^^ elk meisje dat ik ken neemt de pil/prikpil/staafje/spiraal etc...
condooms zijn niet meer IN wink.gif


Soa's?
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 19 2008 01:32am
Quote (Zompy @ Wed, Mar 19 2008, 08:20am)
Soa's?


Jij ook, Zompy.
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Mar 19 2008 08:09am
Quote (Falkerakatim @ Wed, Mar 19 2008, 06:33am)
ik heb nooit een condoom op zak ...
^^ elk meisje dat ik ken neemt de pil/prikpil/staafje/spiraal etc...
condooms zijn niet meer IN wink.gif


krijg je dus alsnoch soa's als je het met vreemde doet
condoom is niet iets wat in of uit de mode kan gaan.

Quote (Godsterrorforce @ Tue, Mar 18 2008, 08:41pm)
doe je die om uitlaten van auto's ofzo?


humor van de onderste plank.

Quote (ZenedIsLosered @ Tue, Mar 18 2008, 08:19pm)
Eduard is een kleine multi-accounter. Zijn accounts worden nog niet echt in de gaten gehouden...

Daarnaast, feilloze spelling, scherpe grappen en de piratenlach zijn kenmerkend voor maar 1 persoon.


zolang je gewoon je cache+cookies deleted nadat een account geloserd is en op hotmail.com een nieuw emailaddres maakt kan je gewoon doorgaan zonder losered te worden.
en eigenlijk wilde ik nog aardib blijven en bij faguar slijmen om 1 van de 100% warns te verwijderen op me originele acc. heb hem speciaal ge emailed maar njaguar heeft dodge lvl 19 en negeert dus bijna al de email.
Member
Posts: 854
Joined: Apr 18 2005
Gold: 4.00
Mar 19 2008 08:15am
Quote (Zompy @ Wed, Mar 19 2008, 09:20am)
Soa's?


Haha ja dat is de grootste reden nog altijd waarom je ze moet gebruiken.. waarschijnlijk schrikt falkerakatim nu en gaat na de dokter voor een test tongue.gif
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Mar 19 2008 10:49am
Quote (Wasbeertje @ Wed, Mar 19 2008, 04:09pm)
zolang je gewoon je cache+cookies deleted nadat een  account geloserd is en op hotmail.com een nieuw emailaddres maakt kan je gewoon doorgaan zonder losered te worden.
en eigenlijk wilde ik nog aardib blijven en bij faguar slijmen om 1 van de 100% warns te verwijderen op me originele acc. heb hem speciaal ge emailed maar njaguar heeft dodge lvl 19 en negeert dus bijna al de email.
Haha, dikke lul, was wel moeilijk om zelf uit te vogelen he?

Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 19 2008 10:55am
Quote (Flatulence @ Wed, Mar 19 2008, 05:49pm)
Haha, dikke lul, was wel moeilijk om zelf uit te vogelen he?


Hij komt zo wel heel wijs over ja. met jouw info. tongue.gif
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Mar 19 2008 11:00am
Quote (Flatulence @ Wed, Mar 19 2008, 04:49pm)
Haha, dikke lul, was wel moeilijk om zelf uit te vogelen he?


ja maar nu weet gehawkt het iig ook ^^ biggrin.gif
naja credit voor die info kan naar xepo.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll