Quote (mrs.piggy @ Tue, Mar 18 2008, 08:52pm)
Ik ben degene die rechts zit/hangt.
http://img171.imageshack.us/img171/358/ikendesaeysom9.jpg
Ik dacht dat jij een tijdje terug postte dat je een vrouw was.. hmm kan ook foutje van mijn kant zijn ofc
Ik denk dat die xxreyxx gaat winnen want dat ik de enigste vrouw hier volgens mij (als je bedriegers niet meetelt ^^)