d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wie Is De Mooiste Jongen/meisje > Van De Nederlandse D2jsp :)
Prev1234568Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Mar 18 2008 10:35am
actiefoto




/edit

ik speel voor de lol, niet om te winne ^^

This post was edited by JurK. on Mar 18 2008 10:38am
Member
Posts: 16,404
Joined: Jul 31 2005
Gold: 250.50
Mar 18 2008 10:47am


wel mij kunnen jullie allemaal wel neem ik aan smile.gif

en wie mooste jongen is hier hmmm laat ik me niet over uit wink.gif
Member
Posts: 1,898
Joined: Jun 22 2006
Gold: 2,113.63
Mar 18 2008 10:52am
ik doe voor de lol mee!

Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Mar 18 2008 11:15am
Quote (JurK. @ Tue, Mar 18 2008, 04:35pm)
actiefoto

http://85.17.225.28/208200001-208250000/208223601-208223700/208223668_6_IWxV.jpeg


/edit

ik speel voor de lol, niet om te winne ^^


hier was je zeker aan het vertellen dat je de fluit en het keyboard tegelijk kan bespelen? smile.gif
Banned
Posts: 10
Joined: Mar 18 2008
Gold: 0.00
Mar 18 2008 12:23pm
Quote (Sjaakje007 @ Tue, Mar 18 2008, 05:15pm)
hier was je zeker aan het vertellen dat je de fluit en het keyboard tegelijk kan bespelen? smile.gif


Wel commentaar leveren op anderen terwijl je zelf niet de ballen hebt om je eigen foto te posten

/fail
Member
Posts: 10,111
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Mar 18 2008 02:52pm
Ik ben degene die rechts zit/hangt.

Banned
Posts: 25
Joined: Mar 18 2008
Gold: 0.00
Mar 18 2008 03:02pm
Quote (mrs.piggy @ Tue, Mar 18 2008, 08:52pm)
Ik ben degene die rechts zit/hangt.

http://img171.imageshack.us/img171/358/ikendesaeysom9.jpg


Ik dacht dat jij een tijdje terug postte dat je een vrouw was.. hmm kan ook foutje van mijn kant zijn ofc

Ik denk dat die xxreyxx gaat winnen want dat ik de enigste vrouw hier volgens mij (als je bedriegers niet meetelt ^^)
Member
Posts: 10,111
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Mar 18 2008 03:14pm
Quote (Forumsletje @ Tue, Mar 18 2008, 10:02pm)
Ik dacht dat jij een tijdje terug postte dat je een vrouw was.. hmm kan ook foutje van mijn kant zijn ofc

Ik denk dat die xxreyxx gaat winnen want dat ik de enigste vrouw hier volgens mij (als je bedriegers niet meetelt ^^)


Een vrouw? Dat moet wel een vergissing zijn. wink.gif
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Mar 18 2008 03:30pm
Quote (Sjaakje007 @ Tue, 18 Mar 2008, 18:15)
hier was je zeker aan het vertellen dat je de fluit en het keyboard tegelijk kan bespelen? smile.gif


voor zulke comments sta ik altijd open XD

nee ik was aant danse op david guetta smile.gif
Banned
Posts: 25
Joined: Mar 18 2008
Gold: 0.00
Mar 18 2008 03:33pm
Quote (xxrey-apoxx @ Tue, Mar 18 2008, 04:47pm)
en wie mooste jongen is hier hmmm laat ik me niet over uit wink.gif


Hoezo niet?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234568Next
Closed New Topic New Poll