d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Serieuse Post
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 18 2008 12:07pm
Quote (Tsuwasa @ Mon, 17 Mar 2008, 22:01)
Dit forum was leuk toen diablo nog leuk was wink.gif

@Zompy

Ik denk dat Tsubasa's leven een stuk interessanter is dan die van jou aangezien je wat ben je 11? 12?

Maar natuurlijk zou je het aan Tsubasa zelf moeten vragen he..


Orly? ik ga niet meer sirieus op jou in... /fail

Quote (Tha_Axid @ Mon, 17 Mar 2008, 22:12)
ik denk dat ze iedereen, en dan ook echt iedereen, die het laatste half jaar hier gepost heeft gewoon moeten ipbannen.
wedden dat het dan weer ineens goed gaat met de economie in nederland en zo


Inc jij dan? ohmy.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll