Quote (Tsuwasa @ Mon, 17 Mar 2008, 22:01)
Dit forum was leuk toen diablo nog leuk was
@Zompy
Ik denk dat Tsubasa's leven een stuk interessanter is dan die van jou aangezien je wat ben je 11? 12?
Maar natuurlijk zou je het aan Tsubasa zelf moeten vragen he..
Orly? ik ga niet meer sirieus op jou in... /fail
Quote (Tha_Axid @ Mon, 17 Mar 2008, 22:12)
ik denk dat ze iedereen, en dan ook echt iedereen, die het laatste half jaar hier gepost heeft gewoon moeten ipbannen.
wedden dat het dan weer ineens goed gaat met de economie in nederland en zo
Inc jij dan?