d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Tatoeage ^
Prev12345616Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 17 2008 10:26am
En nee, hij heeft geen gadgets.
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Mar 17 2008 10:53am
Quote (Skulvar @ Mon, Mar 17 2008, 04:22pm)
Juist.


Eindelijk iemand die het met mij eens is
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Mar 17 2008 10:57am
Quote (Apachai @ Mon, 17 Mar 2008, 17:18)
Ik heb wel een tatoe, op mijn dijbeen, tribal, zit geen betekenis achter smile.gif
Heb helaas geen foto's er van en geen camera :S

Ik zal op google plaatje zoeken die er op lijkt smile.gif


Echt niet, je hebt geen tatoeage op je dijbeen.
Je hebt een zgn. Arschgewei.

http://forums.d2jsp.org/index.php?act=ST&f=276&t=16075761
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Mar 17 2008 11:14am
Quote (WemyNM @ Mon, 17 Mar 2008, 17:57)

HAHAHAHAHAHAHAHA

Wat 'n sukkel.
Banned
Posts: 5
Joined: Mar 17 2008
Gold: 0.00
Mar 17 2008 11:22am
ROFL

Je moet die topic doorlezen tot zompy's reply biggrin.gif

OMG ZOMPY..
Member
Posts: 10,108
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Mar 17 2008 11:29am
Quote (WemyNM @ Mon, Mar 17 2008, 05:57pm)


Hij/zij/het heeft blijkbaar nog steeds een identiteitscrisis.

@badboy: proficiat.
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Mar 17 2008 12:13pm
Quote (WemyNM @ Mon, 17 Mar 2008, 17:57)


Hahahaha
Ook echt met zon rugby ball, en gekleed als zon amerikaanse football cheerleader ofzo.


Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Mar 17 2008 12:21pm
Ik zelf heb meerdere Tatoe's

Op me linker Onder Arm 3 sterren onder elkaar (De Randen Zwart dan klein randje rood Dan weer zwart)

Op me rechter Hand tussen me Duim en me Wijsvinger ook en ster (zwart)

Koste me 85euro in Zeist laten zetten beide.

Ga er zeker meer laten zetten alleen waar ik werk is het zou maar zegen niet echt toegestaan. Ik werkte er al 3jaar en toen liet ik ze zetten nu al ruim een jaar trg. En nu nog doen ze moeilijk vanwege het feit dat ik vaak in t-shirt loop zonder mouwen.

-

Ik vind die van jou wel super unique, erg mooi gelukt ook .

Respect thumbsup.gif
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Mar 17 2008 12:29pm
Quote (tenshinhan @ Mon, 17 Mar 2008, 19:21)
Ik zelf heb meerdere Tatoe's

Op me linker Onder Arm 3 sterren onder elkaar (De Randen Zwart dan klein randje rood Dan weer zwart)

Op me rechter Hand tussen me Duim en me Wijsvinger ook en ster (zwart)

Koste me 85euro in Zeist laten zetten beide.

Ga er zeker meer laten zetten alleen waar ik werk is het zou maar zegen niet echt toegestaan. Ik werkte er al 3jaar en toen liet ik ze zetten nu al ruim een jaar trg. En nu nog doen ze moeilijk vanwege het feit dat ik vaak in t-shirt loop zonder mouwen.

-

Ik vind die van jou wel super unique, erg mooi gelukt ook .

Respect thumbsup.gif


Ik wil zelf ook een tattoo tussen me duim en wijsvinger hebben, heb er op 't moment 3 stipjes staan die ik echt al heel lang heb. Wil er iets overheen doen denk ik.


Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Mar 17 2008 12:53pm
Quote (tenshinhan @ Mon, 17 Mar 2008, 19:21)
Op me linker Onder Arm 3 sterren onder elkaar (De Randen Zwart dan klein randje rood Dan weer zwart)

Op me rechter Hand tussen me Duim en me Wijsvinger ook en ster (zwart)


Welk sterretje vind je nou het mooist? Die op je onderarm, tussen je duim en wijsvinger of die van een man?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345616Next
Add Reply New Topic New Poll