Ik zelf heb meerdere Tatoe's
Op me linker Onder Arm 3 sterren onder elkaar (De Randen Zwart dan klein randje rood Dan weer zwart)
Op me rechter Hand tussen me Duim en me Wijsvinger ook en ster (zwart)
Koste me 85euro in Zeist laten zetten beide.
Ga er zeker meer laten zetten alleen waar ik werk is het zou maar zegen niet echt toegestaan. Ik werkte er al 3jaar en toen liet ik ze zetten nu al ruim een jaar trg. En nu nog doen ze moeilijk vanwege het feit dat ik vaak in t-shirt loop zonder mouwen.
-
Ik vind die van jou wel super unique, erg mooi gelukt ook .
Respect