d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Is Dit Goed?
Prev1234
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 16 2008 04:23am
Quote (Zompy @ Sat, 15 Mar 2008, 19:39)
Hoeft niet, shako heeft geen fcr toch?


dus?

wat heeft dat ermee te maken ik zeg gewoion dat een shako meer waard is dan dit..

en nu zeg ik dat een shako beter is ookal heeft ie geen 20 fcr.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234
Closed New Topic New Poll