d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Toet Toet. Rijbewijs :-) > Jaja
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Mar 17 2008 10:16am
Quote (Toasts @ Mon, Mar 17 2008, 04:13pm)
Maak gewoon een nieuwe account aan om hem te reporten? Kan je toch zo goed.


Ik kan u niet helemaal volgen excuses voor het ongemak
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 17 2008 10:35am
Quote (Tsubasa @ Mon, Mar 17 2008, 05:16pm)
Ik kan u niet helemaal volgen excuses voor het ongemak


Inderdaad, ik snap 't ook niet helemaal. Hij kan met Doopliss toch nog reporten, waarvoor zou hij een andere aanmaken?
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Mar 17 2008 10:46am
Quote (Skulvar @ Mon, Mar 17 2008, 04:35pm)
Inderdaad, ik snap 't ook niet helemaal. Hij kan met Doopliss toch nog reporten, waarvoor zou hij een andere aanmaken?


Die persoon in kwestie (waar ik uiteraard niks mee te maken heb) heeft zon felbegeerde losertag gekregen
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll