Quote (Ov2rkill @ Tue, 11 Mar 2008, 00:37)
Wow, die kerel zijn nederlands is een verschrikking om te lezen

Jah, nog slechter als het mijne!
oh was het nederlands?
babelfish kwam er al niet uit....
This post was edited by PYF_Secret on Mar 25 2008 10:52pm