d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Commandos 1,2,3 > Iemand Ooit Gespeeld?
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Mar 10 2008 04:03pm
Quote (WemyNM @ Tue, 11 Mar 2008, 00:02)
Laten we wedstrijdje gaan doen, wie de hardste aan kan klagen. Ik neuk je in je pruik.


Laten we dat niet doen, ok?
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Mar 10 2008 04:14pm
Quote (Wuben[NM] @ Mon, 10 Mar 2008, 23:03)
Laten we dat niet doen, ok?


Haha, ik kan nu de eerste zinnen van het tweede couplet van speknek (youssef diss) posten, maar doe het niet.
Zit weer in die muziekje ouwe.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Mar 10 2008 04:16pm
Quote (WemyNM @ Tue, 11 Mar 2008, 00:14)
Haha, ik kan nu de eerste zinnen van het tweede couplet van speknek (youssef diss) posten, maar doe het niet.
Zit weer in die muziekje ouwe.


Elke chickie is dezelfde sinds ik in groep 6 zat willen ze me pijpen.
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Mar 10 2008 04:17pm
Quote (Wuben[NM] @ Mon, 10 Mar 2008, 23:16)
Elke chickie is dezelfde sinds ik in groep 6 zat willen ze me pijpen.


Ik heb vette scooter maar ze kijken naar me zeb.

Luister speknek.
Topper.

Door onze terrorisatie is Amerika gesjlacht.

This post was edited by WemyNM on Mar 10 2008 04:19pm
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Mar 10 2008 04:27pm
Quote (WemyNM @ Tue, 11 Mar 2008, 00:17)
Ik heb vette scooter maar ze kijken naar me zeb.

Luister speknek.
Topper.

Door onze terrorisatie is Amerika gesjlacht.


Ik heb groupies, jij alleen etenswaar.
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Mar 10 2008 04:35pm
Quote (Wuben[NM] @ Mon, 10 Mar 2008, 23:27)
Ik heb groupies, jij alleen etenswaar.


Je bent zo als een garnaal en op de kermis mag je niet eens in de achtbaan.
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Mar 11 2008 12:13am
Quote (WemyNM @ Mon, Mar 10 2008, 10:35pm)
Je bent zo als een garnaal en op de kermis mag je niet eens in de achtbaan.


jij bent precies een sexueel gefrustreerde tiener die op fora andere mensen gaat beledigen omdat hij op school word gepest door alle kindjes van zijn klas en geen lief kan krijgen door de grote hoeveelheid acné die de puberteit met zich meebrengt.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 11 2008 12:38am
wow huh.gif
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Mar 11 2008 01:48am
Quote (Falkerakatim @ Tue, 11 Mar 2008, 08:13)
jij bent precies een sexueel gefrustreerde tiener die op fora andere mensen gaat beledigen omdat hij op school word gepest door alle kindjes van zijn klas en geen lief kan krijgen door de grote hoeveelheid acné die de puberteit met zich meebrengt.


Overgeintrergreerde internetnerd, geef toe, jij eet elke avond bloemkool.
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Mar 11 2008 02:06am
Quote (Falkerakatim @ Tue, Mar 11 2008, 06:13am)
jij bent precies een sexueel gefrustreerde tiener die op fora andere mensen gaat beledigen omdat hij op school word gepest door alle kindjes van zijn klas en geen lief kan krijgen door de grote hoeveelheid acné die de puberteit met zich meebrengt.


Go Back To Nederlands Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll