d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Vakantieplannen? > Waar Gaan Jullie In De Zomer Naartoe?
Prev123456Next
Closed New Topic New Poll
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Mar 8 2008 10:56am
Quote (Ov2rkill @ Sat, 8 Mar 2008, 13:46)
Hoi!

Groezrock, Graspop en de rest staat nog open.
Hopelijk nog eens gaan snowboarden...


Waldrock man! Slayer!
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
Mar 8 2008 11:43am
Quote (Falkerakatim @ Sat, 8 Mar 2008, 09:13)
4 dage werchter om te beginne ... dan misschien met de rugzak naar zuid frankrijk trekken,
dan 16 dagen KSA kamp naar de ardennnen
en dan nog een maandje vakantiewerk


Klinkt cool, best 'n goeie line-up op werchter. Vergeet niet John Butler Trio te zien. Anyway, ikzelf ga vrij weinig doen denk ik. Misschien naar Oostenrijk ofzo, ik zie dan wel.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 8 2008 11:58am
Quote (Wuben[NM] @ Sat, 8 Mar 2008, 13:03)
Dat heeft niemand tot nu toe gezegd, toch?

Of wil je het echt zo graag weten?


naja mensen die zeggen dat ze naar spanje gaan lijkt me nogal logisch
maar amsterdam? wtf wil je daar doen dan

bijdehante aap
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Mar 8 2008 12:18pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, 8 Mar 2008, 18:58)
naja mensen die zeggen dat ze naar spanje gaan lijkt me nogal logisch
maar amsterdam? wtf wil je daar doen dan

bijdehante aap


Waarom scheld je?


Hovenier.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Mar 8 2008 12:42pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, 8 Mar 2008, 19:58)
naja mensen die zeggen dat ze naar spanje gaan lijkt me nogal logisch

Hoezo?

Quote
maar amsterdam? wtf wil je daar doen dan

Alles wat je in Spanje ook doet.

Quote
bijdehante aap

Imbeciele kameel.

This post was edited by Wuben[NM] on Mar 8 2008 12:42pm
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 8 2008 01:24pm
Quote (Wuben[NM] @ Sat, 8 Mar 2008, 19:42)
Imbeciele kameel.


xd ga je in amsterdam in de grachten zwemmen tongue.gif en dan aan de kant zonnen
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Mar 8 2008 01:55pm
lol ik dacht dat iedereen weer vrede had gesloten
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 8 2008 01:57pm
Quote (AfterShock @ Sat, 8 Mar 2008, 20:55)
lol ik dacht dat iedereen weer vrede had gesloten


zonder oorlogen ook geen vrede...

mja khoop dat "wuben" ^^ doorhad dat bijdehante aap meer voor de gein was tongue.gif
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Mar 8 2008 02:16pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, Mar 8 2008, 07:57pm)
zonder oorlogen ook geen vrede...

mja khoop dat "wuben" ^^ doorhad dat bijdehante aap meer voor de gein was tongue.gif


idd nu weer ff slijmen emobadboy
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Mar 8 2008 02:30pm
Quote (AfterShock @ Sat, 8 Mar 2008, 21:16)
idd nu weer ff slijmen emobadboy


eej natrilling wat als jij nu is gewoon oprot?? je bent egt een waardeloze stoker btw..
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123456Next
Closed New Topic New Poll