d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Closed Topics
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 12
Joined: Mar 5 2008
Gold: 0.00
Mar 7 2008 03:03pm
dennis komt wel in aanmerking.
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 7 2008 03:07pm
Quote (dodemoslim @ Fri, 7 Mar 2008, 22:03)
dennis komt wel in aanmerking.


Hij is retired
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Mar 7 2008 03:11pm
Quote (Zompy @ Fri, 7 Mar 2008, 22:07)
Hij is retired


Hellskin heet volgens mij ook Dennis, en ja ik zou hem denk ik ook wel ook een goede mod vinden.
Of Peter! Denk dat Peter nog van voor jou tijd was, maar hij komt soms nog wel eens langs.
Member
Posts: 10,111
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Mar 7 2008 03:23pm
Quote (uNoTopia @ Fri, Mar 7 2008, 09:59pm)
Ja, maar het schijnt dat er op het moment niemand echt geschikt is om het Dutch forum te moderaten.


In mijn ogen zijn er wel een paar die dit zouden kunnen doen.
Maar als ze van hogerhand beslissen om niks te doen, tja,... .
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Mar 7 2008 04:57pm
Quote (Zompy @ Fri, 7 Mar 2008, 16:12)
Misschien is ze meisje?


ze is het
je is ben.
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Mar 7 2008 07:10pm
Quote (AfterShock @ Fri, 7 Mar 2008, 20:34)
Ja, ik betrap mijzelf vaak op het overvloedig gebruik maken van bijvoeglijke naamwoorden, dat archaïsch taalgebruik is opzettelijk en om gewoon eens anders over te komen, niet dat ik er bijster veel van kan toch.]

Maak eerst je havo af en verbeter niet, als iets gewoon goed is.
Dommerd.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 7 2008 08:53pm
Quote (dodemoslim @ Fri, 7 Mar 2008, 21:35)
deze jongen leeft duidelijk nog in de ilusie dat het wel een meisje is in de hoop op cyb0rw3bcamsecks.


ik vote edujackass for dutch forum mod!!


kheb medelijden met diegene die met jou in rl overweg moeten kunnen....

kheb trouwens al een vriendin dus nee daar doe ik het niet voor..
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Mar 8 2008 06:44am
Quote (WemyNM @ Sat, Mar 8 2008, 02:10am)
Maak eerst je havo af en verbeter niet, als iets gewoon goed is.
Dommerd.


Nog een jaartje havo en dan ga ik waarschijnlijk voor een paar maanden mee met AZG als vrijwilliger.
En met koosnaampjes zoals dommerd kom je niet ver in een conversatie hoor.

Lief wezen!
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Mar 8 2008 07:02am
Quote (WemyNM @ Sat, Mar 8 2008, 01:10am)
Maak eerst je havo af en verbeter niet, als iets gewoon goed is.
Dommerd.


Rofl.. alles wad ick verbeterdt hat was eersdt faud
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Mar 8 2008 07:23am
Quote (Ov2rkill @ Sat, 8 Mar 2008, 14:44)
Nog een jaartje havo en dan ga ik waarschijnlijk voor een paar maanden mee met AZG als vrijwilliger.
En met koosnaampjes zoals dommerd kom je niet ver in een conversatie hoor.

Lief wezen!


Hij bedoelde jou niet, genie.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll