d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Stenen Gooien Naar Een Band?
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,847
Joined: May 14 2006
Gold: 0.30
Mar 9 2008 08:48am
Quote (AfterShock @ Sun, Mar 9 2008, 01:40pm)
'07 spawn


Ik dacht dat je ging stoppen met posten.
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Mar 9 2008 09:26am
Quote (AfterShock @ Fri, Mar 7 2008, 07:24pm)
Nope ik kap met posten in dutch forum.. heb al 40% warn waarvan eentje die ik echt verdiend hebt..


geloof me als je een warn krijgt voor kleine overtreding dan is het niet enkel voor die ene overtreding
die warn geld dan gwn omdat je een paar belachelijke posts na elkaar hebgt gemaakt ( in jouw geval komen er ofc enkel belachelijke posts )
Member
Posts: 608
Joined: Feb 22 2008
Gold: 265.10
Mar 9 2008 11:39am
Quote (Malakas @ Thu, Mar 6 2008, 09:20am)
Ik zat te surfen op youtube en kwam ik dit filmpje tegen: http://www.youtube.com/watch?v=DH_EEWlH5UE&NR=1 Ik vind het maar belachelijk, als je een band niet moet dan ga je er toch niet heen of wel? je gaat toch geen stenen gooien naar een band omdat je ze niet leuk vind... of ligt het nu aan mij?

discuzz smile.gif


^^
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Mar 9 2008 11:48am
Quote (cranium-sf @ Sun, Mar 9 2008, 03:26pm)
geloof me  als je een warn krijgt voor kleine overtreding dan is het niet enkel voor die ene overtreding
die warn geld dan gwn omdat je een paar belachelijke posts na elkaar hebgt gemaakt ( in jouw geval komen er ofc enkel belachelijke posts )


Mja het zal allemaal wel.. ik post nu iig een stuk minder.. ga binnenkort wss even een break nemen
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Mar 9 2008 11:59am
Quote (AfterShock @ Sun, Mar 9 2008, 05:48pm)
Mja het zal allemaal wel.. ik post nu iig een stuk minder.. ga binnenkort wss even een break nemen


ik zie je ook general help spammen en meer dus geen wonder ga door tot de 100 en maak multi's
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Mar 9 2008 01:50pm
Quote (stefan_FFH @ Sun, Mar 9 2008, 05:59pm)
ik zie je ook general help spammen en meer dus geen wonder ga door tot de 100 en maak multi's


Ik heb één topic gemaakt in general help of mijn signature toegestaan is en dat betekent dat ik general help vol spam?

Mij pest je hier niet weg als je dat denkt
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Mar 9 2008 02:55pm
Quote (AfterShock @ Sun, Mar 9 2008, 07:50pm)
Ik heb één topic gemaakt in general help of mijn signature toegestaan is en dat betekent dat ik general help vol spam?

Mij pest je hier niet weg als je dat denkt


je maakte ook een topi met van die balkjes

Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Mar 9 2008 03:11pm
Quote (stefan_FFH @ Sun, Mar 9 2008, 08:55pm)
je maakte ook een topi met van die balkjes


Das al een tijd geleden.. voor dat topic had ik 10% gekregen :s
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll