Quote (AfterShock @ Fri, Mar 7 2008, 07:24pm)
Nope ik kap met posten in dutch forum.. heb al 40% warn waarvan eentje die ik echt verdiend hebt..
geloof me als je een warn krijgt voor kleine overtreding dan is het niet enkel voor die ene overtreding
die warn geld dan gwn omdat je een paar belachelijke posts na elkaar hebgt gemaakt ( in jouw geval komen er ofc enkel belachelijke posts )