d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wat Zal Ik Doen Met Mijn 4,155.00 Fgs ?? > Nou?
Prev123456Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Mar 4 2008 08:06am
Quote (teunverstraten @ Tue, 4 Mar 2008, 15:05)
ty biggrin.gif doe jojo en zo de groeten van me wink.gif horen die ook nog eens van me!

en nu back on topic tongue.gif vraag jojo of hij nog iets leuks wil voor de guild, extra rankings ofzo..


zo ff een chill pil genomen!

oke OT: ik zal hem ff de groeten doen maar hoebedoel je met ranks ofzo? voor mij zelf 1 ofzo?
Member
Posts: 4,115
Joined: Jul 7 2005
Gold: 340.90
Mar 4 2008 08:27am
koop een rl van al je fg !
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Mar 4 2008 08:31am
Quote (stefan_FFH @ Tue, Mar 4 2008, 07:28am)
liefdadigheid

help Stefan de zomer door stuur fg naar Stefan_FFH ook al is het maar een beetje je doet het voor de mensheid en dat weetje


Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Mar 4 2008 08:32am
Quote (stefan_FFH @ Tue, 4 Mar 2008, 15:31)
liefdadigheid

help Stefan de zomer door stuur fg naar Stefan_FFH ook al is het maar een beetje je doet het voor de mensheid en dat weetje


oke is help me zelf wel ff de zomer door tongue.gif

Quote (reneisgoed1 @ Tue, 4 Mar 2008, 15:27)
koop een rl van al je fg !


ik heb al een rl ik zit niet gelukkig niet 24/7 op deze site..
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Mar 4 2008 08:51am
Quote (robuust @ Mon, 3 Mar 2008, 23:30)
http://img114.imageshack.us/img114/5990/tiredsi9.png
Geef aan mij...
Geef aan mij...
Geef aan mij...
Geef aan mij...
Geef aan mij...


hah, dees hadk nog nie gezien.

vet tongue.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 4 2008 09:01am
Quote (JurK. @ Tue, 4 Mar 2008, 15:51)
hah, dees hadk nog nie gezien.

vet tongue.gif






Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Mar 4 2008 09:04am
die van BadBoyDeGekste bewegen helemaal tongue.gif

krijg er hoofdpijn van.
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Mar 4 2008 09:05am
Zened weet je nu al wat je met je forumgold gaat doen?
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Mar 4 2008 09:08am
Quote (AfterShock @ Tue, 4 Mar 2008, 16:05)
Zened weet je nu al wat je met je forumgold gaat doen?


nee niet echt, ik ben er nog niet over uit.
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Mar 4 2008 09:09am
Quote (Zened @ Tue, Mar 4 2008, 03:08pm)
nee niet echt, ik ben er nog niet over uit.


Wat je ook kan doen is al je forumgold naar iemand toesturen zonder comment en dan zeggen dat je gehacked ben door die persoon.. smile.gif krijg je je fg terug en die andere wss loser tag of fg locked tongue.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123456Next
Closed New Topic New Poll