Quote (Tha_Axid @ Mon, Mar 3 2008, 09:28pm)
ik kom ook altijd op t station, maar helaas niet breda.
kom wel een paar oude d2jspers tegen die nog maar bekend zijn bij max.3 personen hier.
jmmr, meestal praat ik niet met ze, en als ik dan niet met ze praat praat ik niet old-school over de old-school tijd dat alles nog goed was
Lees je eigen post nog es door.. klopt niet