d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Het Bustopic Vervolgd > Niet Nederlandse Mods Verkankeren De Shi
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Mar 3 2008 03:17pm
Quote (Zened @ Mon, Mar 3 2008, 09:08pm)
nee jij weer..


Ik dacht toch echt jij.. kan iemand dit vouchen?
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Mar 3 2008 03:18pm
Quote (AfterShock @ Mon, 3 Mar 2008, 22:17)
Ik dacht toch echt jij.. kan iemand dit vouchen?


Ik vouch dat jij altijd als laatste bent..
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Mar 3 2008 03:19pm
Quote (Zened @ Mon, Mar 3 2008, 09:18pm)
Ik vouch dat jij altijd als laatste bent..


double vouch

bij 1,800 posts stop ik
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Mar 3 2008 03:20pm
ik bij 1,375!
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Mar 3 2008 03:21pm
Quote (Zened @ Mon, Mar 3 2008, 09:20pm)
ik bij 1,375!


Goed idee
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Mar 3 2008 03:22pm
Quote (AfterShock @ Mon, 3 Mar 2008, 22:21)
Goed idee


idd,
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 3 2008 03:23pm
in de originele topic had ie het weer over seks he...
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Mar 3 2008 03:28pm
ik kom ook altijd op t station, maar helaas niet breda.
kom wel een paar oude d2jspers tegen die nog maar bekend zijn bij max.3 personen hier.
jmmr, meestal praat ik niet met ze, en als ik dan niet met ze praat praat ik niet old-school over de old-school tijd dat alles nog goed was
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Mar 3 2008 03:30pm
Quote (Tha_Axid @ Mon, Mar 3 2008, 09:28pm)
ik kom ook altijd op t station, maar helaas niet breda.
kom wel een paar oude d2jspers tegen die nog maar bekend zijn bij max.3 personen hier.
jmmr, meestal praat ik niet met ze, en als ik dan niet met ze praat praat ik niet old-school over de old-school tijd dat alles nog goed was


Lees je eigen post nog es door.. klopt niet
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Mar 3 2008 03:31pm
Quote (AfterShock @ Mon, 3 Mar 2008, 22:30)
Lees je eigen post nog es door.. klopt niet


ooit gehoord van sarcasme en dergelijken?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll