Quote (Apachai @ Sat, Mar 1 2008, 06:51pm)
Multi..
kan ik zien aan ze naam... van die doode hond topic van boer_vince tijdje geleje ..
Ga weg multi
Enneuh wat je dan moet doen = een leven krijge, vaker neuken en ervaring krijgen..
dan krijg je geen erectie.. mss een stijve maar geen erectie lol
jezus meen je dat nou serieus? me eerste post die was hier al en daarin zei ik al een reactie die eigeniljk van wasbeertje bedoeld was. maar die heeft nu een suspension.
en een stijve is hetzelfde als een erectie. en ik had nog geen stijve ik had een ''SEMI erectie''
Quote (Wuben[NM] @ Sat, Mar 1 2008, 06:05pm)
1. Dan zorg je ervoor dat dat niet gebeurt.
2. Stakker.
3. Tja.
1. dat is kansleaus.
2. Het gaat hier niet om Fappen en ''het desbetreffende persoon pakte zelf mijn hand''
3. ik moet hier eigenlijk helemal niet over dit soort dingen praten omdat ik bepaald emesnen van school ken die weten dat ik hier weleens post en dat staat dan behoorlijk stom dat ik een hier een topic over maak.