ik wist niet dat dit bestond (dutch-forum) en dat er zoveel nls zijn hier, maar ik zie dat het best leuk is om eens in het nl te praten hier
even een kleine opmerking over mijn tag, en als je het niet gelooft maakt dat mij niet zoveel uit, ik weet namelijk dat het zo is
mijn vriend speelde (!) d2 ongeveer voor 1,5 jaar en zag in het begin van s3 dat er een internet site was waar je je spulllen kan traden. hij probeerde het eens en maakte een topic hier, ik denk de 2de topic die hij maakte, werd hij gewisped op bnet door iemand die zij neoptolemos te zijn, hij nwist op dat moment niet dat je eerst om een pm moet vragen en zo, en dus gaf hij de items aan dat poppetje, die had belooft een hoop fg te sturen. dit gebeurde natuurlijk niet en hij was echt kwaad op dat moment (zijn eigen schuld, maarja vertel dat op dat moment nog maar eens

)
daardoor verloor hij zoveel dat hij er niks meer aan vond, en besloot na een aantal andere trades te stoppen.
ik was toen ook gefascineerd door d2 en maakte ook een acc op d2jsp, ik wist toen niet dat dat helemaal niet mocht en nadat hij besloot om ermee te stoppen (hij is nu weer bezig met zijn PS2), wou ik zijn accounts op bnet en zijn items wel hebben.
alleen wist ik niet dat hij toen (heel stom!!) een paar mensen had gescammed voor een paar ists, omdat hij het zat was zelf gescamd te worden. daardoor is er waarschijnlijk een ip-check uitgevoerd en is er uitgekomen dat er 2 accs waren. begrijpelijker wijs dachten ze natuurlijk dat hij zelf 2 accs had, en dus werd mijn acc ook getaged.
ik weet nu al dat niet iedereen dit zal geloven, en dat ik het ook moeilijk zal kunnen bewijzen (behalve een foto van mezelf in mijn sig zetten, wat ik al eens gedaan heb) en dat het moeilijk zal zijn om de tag kwijt te raken, maar ik doe mij best en probeer aan iedereen te laten zien dat ik echt geen scammer ben en hoop dat er ooit iemand zal zijn die mij van deze tag af kan helpen
tot die tijd zal ik de last moeten dragen van mijn (stomme) vriend

een heel verhaal, en ben blij dat het in het nl kon.
voor de rest is het leuk om ook eens een keer te zien wie je landgenoten zijn

tot ziens allemaal